Jump to content

Wat vinden jullie van Nfs ProStreet?

Wat vinden jullie van deze game?  

45 leden hebben gestemd

1. 1. ...

• Helemaal te gek
      12
    • Wel goed
      10
    • Het gaat wel
      7
    • Hij valt een beetje tegen
      6
    • Echt een *** game!
      8

Recommended Posts

• 3 weken later...
Geplaatst:

een hele goeie besturing in de demo en best mooi

en het speelt best fijn.. maar je ziet de lage FPS in de ps3 versie

tis net of je naar een dia voorstelling kijkt

dat is de enigste reden dat ik hem niet koop..

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb de demo dus ik kan er toch al een klein oordeel op geven ik vind hem redelijk goed.

de besturing is raar als je racet gaat je auto zo ver van het scherm rijden.

en wat Biocount zegt je kijkt net naar een dia voorstelling.

de graphics verschillen duidelijk van de intro filmpjes en trailers

dat vind ik een grote teleurstelling op zich vallen de graphics

goed méé maar niet om te zeggen WOW dat niet.

ik koop hem waarschijnelijk wel maar ik wacht nog even eerst sparen voor COD4 modern warfare :puh:

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Je kan je graphics bijna nooit hetzelfde krijgen als je introfilmpje hé.En er zitten nog wat bugs in de demo.Btw als je op C drukt kan je je camerastandpunt veranderen.

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan je graphics bijna nooit hetzelfde krijgen als je introfilmpje hé.En er zitten nog wat bugs in de demo.Btw als je op C drukt kan je je camerastandpunt veranderen.

oo toch wel hoor ja je ziet wel het verschillen maar toch.

denk maar aan gran turismo5 :7

btw:ik koop hem op ps3

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

ik vind NFS Prostreet een zo nage-aapt spel ..

Need For Speed Pro Street doet nu met auto's aan tuner , muscle , exotic cars etc ..

dat hebben ze van Midnight club 3 ( makers van R* )

en ik vind Need For Speed zo en zo al slechter dan Midnight club :) , dus heb ik op de onderste gestemd ;)

Geplaatst:
ik vind NFS Prostreet een zo nage-aapt spel ..

Need For Speed Pro Street doet nu met auto's aan tuner , muscle , exotic cars etc ..

dat hebben ze van Midnight club 3 ( makers van R* )

In de Need For Speed van jaren geleden, hadden ze bijna alleen maar exotix cars, dus dit is niet nageaapt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik vindt hem wel goed in elkaar gezet zijn.

ook mooie graphics.

Het enige nadeel vind ik dat het een zenuwachtige besturing heeft.

Van Johannes47

Geplaatst:

Ik heb de game inmiddels al weer een paar uurtjes gespeeld en het is toch wel een véél beter als zijn voorganger Carbon. Het is allemaal wat minder bling bling en arcade en wat meer Simulatie. Niet helemaal zoveel simulatie als ik eigenlijk echt zou willen, maar 1000x beter als carbon. Vind de schade modellen erg mooi en ook de auto's op zich zelf zijn erg indrukwekkend gemaakt. Game modi zijn goed uitgewerkt, al heeft je auto in de drift modus nog altijd een beetje de neiging om zelf in te sturen bij een bocht :clown: Jammer is dat de besturing niet handig is voor controllers, omdat hij een beetje nerveus is en bij sturen erg direct en niet precies. Hopelijk brengen ze nog een keertje een patch uit waarbij je de deadzone's kan aanpassen, want als je dat niet kan met je controller, kan je er eigenlijk niet mee spelen.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Ik heb de game inmiddels al weer een paar uurtjes gespeeld en het is toch wel een véél beter als zijn voorganger Carbon. Het is allemaal wat minder bling bling en arcade en wat meer Simulatie. Niet helemaal zoveel simulatie als ik eigenlijk echt zou willen, maar 1000x beter als carbon. Vind de schade modellen erg mooi en ook de auto's op zich zelf zijn erg indrukwekkend gemaakt. Game modi zijn goed uitgewerkt, al heeft je auto in de drift modus nog altijd een beetje de neiging om zelf in te sturen bij een bocht :clown: Jammer is dat de besturing niet handig is voor controllers, omdat hij een beetje nerveus is en bij sturen erg direct en niet precies. Hopelijk brengen ze nog een keertje een patch uit waarbij je de deadzone's kan aanpassen, want als je dat niet kan met je controller, kan je er eigenlijk niet mee spelen.

Greetz :sigaar:

Slechte game, free roam weg,police weg, snelheidsgevoel is bij sommige events ver zoek, de tracks zijn dood, geen sfeer, Lange laadtijd voro bij drag paar seconde te racen... Een grote flop.

Geplaatst:

Ik heb NFS Pro Street op de ps3 en het is echt een toffe game.

Ik vind het alleen jammer dat je niet meer vrij rond kan rijden want dat vind ik echt cool in de andere delen.

Maar NFS Pro Street ziet er echt heel mooi uit(bij mij dan want heb een HD-TV) :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...