Disillusion Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 ik heb Grand Tani Islands gedouwnloud maar nadat ik op ''load game'' klik en hij bezig is met laden sluit ie af en geeft een error aan...? werk ie dus niet??? Reageren
Rivel Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik denk dat je iets fout deed bij de install, reinstall je Sa, en ry het opnieuw en volg nu alles goed in de readme. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 ik heb Grand Tani Islands gedouwnloud maarnadat ik op ''load game'' klik en hij bezig is met laden sluit ie af en geeft een error aan...? werk ie dus niet??? GTI vervangt de main.scm, hierdoor worden je oude savegames onbruikbaar. Je moet een new game starten om GTI te spelen. Als je de oude main.scm en script.scm weer vervangt met die van GTA SA zelf kun je je oude savegames weer opnieuw gebruiken Reageren
Disillusion Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 ik heb hem weer gaan douwn. heb eerst SA opnieuw geinstall. maar ook tog ik ''new game'' deed kwam het laden maar op de helft, tijdens de installatie werdt er gevraagt of ik een ''backup'' wilde maken ik heb ja geklikt, maar voor de rest vroegt ie nix.. ik heb idd niet de read me gelezen deze zal ik dan nu helemaal lezen. hoop tot hij het nu wel doet. kan ik ook weer autos in GTI modden? ik heb precies gedaan wat de read me zei, maar nog steets hetzelfde ook bij new game... ik maak mijn eigen gtaSA maar.. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 ik heb hem weer gaan douwn. heb eerst SA opnieuw geinstall.maar ook tog ik ''new game'' deed kwam het laden maar op de helft, tijdens de installatie werdt er gevraagt of ik een ''backup'' wilde maken ik heb ja geklikt, maar voor de rest vroegt ie nix.. ik heb idd niet de read me gelezen deze zal ik dan nu helemaal lezen. hoop tot hij het nu wel doet. kan ik ook weer autos in GTI modden? ik heb precies gedaan wat de read me zei, maar nog steets hetzelfde ook bij new game... ik maak mijn eigen gtaSA maar.. Om je eigen GTA SA te maken is heel moeilijk, dat leer je niet zomaar. Het probleem is denk ik dat je V2 hebt. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks V1.1: Je ziet rechtsonder V1.1 staan V2: Je ziet rechtsonder V2 staan Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet GTI wel lukken Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Er zit een bug in de map cleaner , dus run eerst de installer haal dan de map cleaner er over heen. En als volgt run je weer de installer , nu zou die het moeten doen. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Er zit een bug in de map cleaner , dus run eerst de installer haal dan de map cleaner er over heen. En als volgt run je weer de installer , nu zou die het moeten doen. De bug in de mapcleaner is inmiddels al gefixt. Steve heeft zijn hele mapcleaner opnieuw geschreven. Download de allernieuwste mapcleaner hier Apple-Mac Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 De mapcleaner is nog steeds niet gefixt hoor, ik heb het probleem ontdekt. Je moet eerst het bestandje gta_int verwijderen, dan kun je de mapcleaner runnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.