PrI3sT Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 hey, ik zou graag wat bewegende emoticons in m'n sig zetten maar hoe doe je dit mvg, PrI3sT Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Plaatje opslaan in je documenten door Rechtermuisknop->afbeelding opslaan als.. te kiezen. Dan weer uploaden op een site als Imageshack of Photobucket. Greetz Bewerkt: 18 november 2007 door Galiorix Reageren
BaasB Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 't Kan nog makkelijker. Ik had een tijdje geleden uitgelegd hoe dat kon, 'k heb dat bericht van mij even hieronder neergezet: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Je klikt met je rechtermuisknop op een emoticon van GTAForum. Nu klik je op ''Eigenschappen'', en vervolgens kopieer je wat er bij ''Adres: (URL)'' staat: Zet hier nu voor, en achter. Ik heb dan: [img=http://www.gtaforum.nl/style_emoticons/default/static.gif] Het resultaat is dan: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dan doe je gewoon dat, maar dan plaats je het in je signature in plaats van in een bericht. Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Doe de manier van BaasB hierboven niet op andere sites, dan krijg je een plaatje dat je plaatjes steelt van GTAGames.nl Greetz Reageren
BaasB Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Doe de manier van BaasB hierboven niet op andere sites, dan krijg je een plaatje dat je plaatjes steelt van GTAGames.nl Greetz Precies, die manier van mij geldt alleen als je emoticons van GTAForum in je signature van GTAForum wilt plaatsen. Als je emoticons van GTAForum in je signature op een ander forum wilt zetten, moet je inderdaad die manier van Galiorix gebruiken. Maar aangezien je het op GTAForum vroeg, vermoedde ik dat je het over je signature van GTAForum had. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 bedankt zoals je kunt zien is het gelukt Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 lollige sig GO SCHIJTLAMA'S !! hahahahahahahha >>> Door RonaldVC: Redelijk onnodige bump, voortaan alleen bumpen als je een vraag over het onderwerp hebt, of iets wil toevoegen aan het onderwerp.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.