.Sharingan Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Type: Signature Stijl: Wat bij de Cut out past. Grootte: Wat bij de Cut out past. Afbeelding: Klik Tekst: .WhoopDiDoo.( niet te groot.) en ergens Anime Angel (niet te groot) Rand: Wat er bij past. Kleuren: Van Cut out. Cut Out (optioneel): Zie afbeelding Extra (optioneel): nvt
2fast{0} Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 I zou graag willen helpen maar de site doet het niet.
.Sharingan Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Ik snap het niet, want ik heb het aan wat anderen mensen gevraagd, daar doet ie het wel. Iemand anders misschien ? Of beter gezegd, Mirrrr maak me eens blij. Ik wil wel eens een werkje van jou voor mij zien Bewerkt: 18 november 2007 door .WhoopDiDoo.
Mirrrr Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Okay je staat op dit moment 2e op de wachtlijst Nee zonder gekheid ik ga wel klooien maar het zal wel even duren Dus dan moet je wel even geduld hebben Hier is hij... Ik hoop dat je hem mooi vindt Ik heb er ook nog 1 met de tekst die je erop wilde gemaakt maar ik vond de eerste (en eigenlijk zonder tekst nog mooier) Bewerkt: 19 november 2007 door Mirrrr
Recommended Posts