FerryN Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Hey mensen, Ik heb een vraagje, Ik wil een auto verlagen zodat ie net niet de grond raakt maar als ik dat doe, dan veert de wagen best diep in. Hoe verkom ik dat? En kan ik de hydraulics aanpassen? Mvg Ferryn Zo iets als dit wil ik dan maken, Youtube filmpje Reageren
Crowsoul Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Hey mensen,Ik heb een vraagje, Ik wil een auto verlagen zodat ie net niet de grond raakt maar als ik dat doe, dan veert de wagen best diep in. Hoe verkom ik dat? En kan ik de hydraulics aanpassen? Mvg Ferryn Zo iets als dit wil ik dan maken, Youtube filmpje Openen in 3DS en de wielen + wiel dummy's hoger plaatsen (dieper in de kas dus) Dan met GTASA-ultimate editor of in kladblok de veerslag en hardheid gaan instellen. GTA SA-Ultimate Editor Bewerkt: 22 november 2007 door Crowsoul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.