Rivel Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Hallo allemaal! Ik heb een probleempje met Simpleviewer, ik heb alle scripts aangepast, ik heb thumbs gemaakt, ik heb afbeeldingen in de juite mappen gezet, de thumbmails in de juiste mappen gezet, en dan upgeload maar, de thumbmails laad hij neit allemaal: Mijn script: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <simpleviewerGallery maxImageWidth="480" maxImageHeight="480" textColor="0xFFFFFF" frameColor="0xffffff" frameWidth="20" stagePadding="40" thumbnailColumns="3" thumbnailRows="3" navPosition="left" title="SimpleViewer Title" enableRightClickOpen="true" backgroundImagePath="" imagePath="" thumbPath=""> <image> <filename>viltstift.jpg</filename> <caption>Viltstift</caption> </image> <image> <filename>ton.jpg</filename> <caption>Waterton</caption> </image> <image> <filename>punthuis2.jpg</filename> <caption>Basis huisje</caption> </image> <image> <filename>oudhuis.jpg</filename> <caption>Herenhuis</caption> </image> <image> <filename>fles.jpg</filename> <caption>Fles voor water</caption> </image> <image> <filename>bedpart2.jpg</filename> <caption>1-persoonsbed</caption> </image> <image> <filename>bankfinal.jpg</filename> <caption>Bankje in park</caption> </image> <image> <filename>badge.jpg</filename> <caption>Badge</caption> </image> </simpleviewerGallery> Ik heb ook al die afbeeldingen in mijn mapjes juist staan, maar toch geeft hij als ik rivel.freehostia.com/simpleviewer doe. Een foutmelding bij de thumbmails. Wat moet ik doen? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ik werk ook SimpleViewer, en ik had hier ook eens last van. Wat bij mij de oplossing was, was de extensies aanpassen. De foto was bijvoorbeeld: foto.JPG Terwijl ik in het script het volgende had ingevuld: foto.jpg Je moet hier dus goed mee opletten! Hopelijk werkt het! Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.