Apple-Mac Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Waneer ik het spel: Sim City Societies probeer op te starten, krijg ik deze foutmelding. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al geprobeerd op extra RAM aan te maken, en schijfcontrole uitgevoerd, schijfdefragmentatie en schijfopruiming. De onderstaande error blijft nogsteeds aanhouden. Wat kan ik doen op het te fixen? De fout: Apple-Mac Reageren
Nickonly Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 (bewerkt) Helaas denk ik dat je je systeem moet gaan uploaden upgraden Appel. RAM kan je helaas niet zo maar aanpassen in een schermpje. Dat "zit" op losse kaartjes die je in je computer moet steken. Maar dan moet je wel goed gaan kijken of je systeem dat wel aan kan en wel allemaal goed ervoor is (dat je de juiste RAM kaart koopt). Dus dat word naar de computer winkel gaan Ow nou ik toch post, hoeveel RAM heb je nu dan? Bewerkt: 30 november 2007 door Nickonly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.