Kyl-El Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 ee mense. ik heb mijn eerste plaatje met gimp gemaakt na lang prutsen heb ik er toch iets uit kunnen krijgen zie hier: dit is het origineel: zeg maar wat je ervan vind niet te streng ea het is me eerste en ik was nog beetje proberen Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 NIet zo geweldig 6/10 Reageren
Kyl-El Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 NIet zo geweldig6/10 nee okee, maar heb nog niet zo lang dat programma, en ik liep maar beetje te ouwhoere Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik vind hem wel mooi, vooral de achtergrond. Staat er nou: Kulian of zoiets, want als het aan mij ligt zie ik het niet goed. van mij krijg je een 8. Reageren
.Djanick Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 ik vind hem niet erg mooi, jammer dat je een outside glow hebt gebruikt, nu zie je volgens mij nog beter dat de personage nogal slecht is uitgeknipt, mss een leuke tip "volg de render tut die bij de tut afdeling staat" weet nu even de url niet meer sorry ook de font vind ik niet erg bij hem passen, je kan nogal slecht lezen wat er zowiezo staat! mja, keep trying! Reageren
Kyl-El Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 okee okee ik zal die tut wel even doorlezen en proberen mezelf te verbeteren btw. mijn naam (Kylian) staat er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.