Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

Mooi gebumpt, jongens!

Ontopic, Bram, als je even terugdenkt, is GTA echt niet altijd gebasseerd geweest op Amerika. Ik heb geen idee waar GTA I en II zich afspelen, maar GTA London 1969, ik denk toch echt niet dat dat in Amerika is, maar eerder in het Verenigd Koninkrijk. :) Weliswaar verwacht ik een volgende game inderdaad in een Amerikaanse stad, of in ieder geval iets Engelstaligs, omdat men klanten verliest als alle ingame characters Engels spreken, terwijl 't Duitsers zijn, of zelfs 't hele game Duitstalig is, omdat 't in Duitsland afspeelt, om maar wat te noemen. Ik denk niet dat Rockstar de stap gaat nemen om bij een volgende GTA over te stappen naar een nieuwe stad, maar ik denk eerder dat GTA San Andreas of GTA Vice City uitgebreid wordt op dezelfde manier als dat met GTA III gebeurde in GTA IV. En mocht 't wel gebeuren, dan lijkt Washington me best wel spannend. Moordmissies in 't Witte Huis. Maar dan krijg je weer dat 't verhaal zich in 2009 moet afspelen, omdat de games zich steeds in een latere tijd afspelen (GTA VC in jaren '70, GTA San Andreas jaren '90 of 2000-2003, GTA IV 2007), en met Barack Obama, of een (zwarte) variant op hem als president, dan heb je toch mooi verhaal te pakken als je president afschiet, en het even later in de krant laat basseren op Grand Theft Auto. Als jullie mij snappen. :)

Ik denk als GTA een missie heeft waar je president B.Obama moet doodschieten dat die dan niet mag worden verkocht. Beter nog,, ik zou zo'n missie ook zeker niet willen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er gaat sowieso géén GTA in Europa komen. Dit omdat met een auto rijden een zeer belangrijk aspect van het spel is, (hence de naam), en dit in de kleine straatjes van de meeste Europese steden geen doen is in een actiespel als GTA.

Ook is het totaal onrealistisch om een GTA in een andere taal dan het engels uit te brengen. Een Engelstalige gaat écht geen spelltjes in voor hun totaal onbegrijpbare talen als het Nederlands of Duits spelen, en daar de angelsaksiche wereld toch de belangrijkste afzetmarkt voor games is, zie ik wat hier vaak wordt voorgesteld niet gebeuren.

Washington is op zich geen slecht idee, maar de moment dat GTA iets rond een president gaat doen, gaat de verkoop sowieso verboden worden. It ain't no 24 ^^. Het Miami van Vice City of de driehoek Los Angeles, San Francisco en Las Vegas lijken mij dan ook de meest logische kanshebbers voor een volgende versie van GTA IV. Géén V dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hiervoor al gezegd, gaan ze niet buiten de VS.

De steden waar ze bij blijven zijn: Vice City, Liberty City, San Andreas.

Men zegt dat de nieuwe gta wel eens in Tokyo kan gaan afspelen.

Maar ik denk dat persoonlijk niet.

GTA is GTA niet zonder hun uitgebreid wagen(/wapen) arsenaal, en ik denk nu niet bepaald dat die japanse wagentjes bepaald aantrekkelijk zijn. Mocht het in Tokyo gaan afspelen dat moeten alle pedestrians nog eens Japans gaan praten ook.

Want het zou me dan ook nogal onrealistisch lijken mochten ze allemaal alleen engels praten.

Ze blijven gewoon bij de bekende plaatsen.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Er gaat sowieso géén GTA in Europa komen. Dit omdat met een auto rijden een zeer belangrijk aspect van het spel is, (hence de naam), en dit in de kleine straatjes van de meeste Europese steden geen doen is in een actiespel als GTA.

Ook is het totaal onrealistisch om een GTA in een andere taal dan het engels uit te brengen. Een Engelstalige gaat écht geen spelltjes in voor hun totaal onbegrijpbare talen als het Nederlands of Duits spelen, en daar de angelsaksiche wereld toch de belangrijkste afzetmarkt voor games is, zie ik wat hier vaak wordt voorgesteld niet gebeuren.

Washington is op zich geen slecht idee, maar de moment dat GTA iets rond een president gaat doen, gaat de verkoop sowieso verboden worden. It ain't no 24 ^^. Het Miami van Vice City of de driehoek Los Angeles, San Francisco en Las Vegas lijken mij dan ook de meest logische kanshebbers voor een volgende versie van GTA IV. Géén V dus...

Hm, dat is dus eigenlijjk precies wat ik zei :puh:

@ Hierboven: Ken jij dan (veel) games die zich afspelen in bestaande, onbekende steden? Ik zie geen crimegame komen voor Waddingsveen ofzo hoor :')

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hiervoor al gezegd, gaan ze niet buiten de VS.

De steden waar ze bij blijven zijn: Vice City, Liberty City, San Andreas.

Men zegt dat de nieuwe gta wel eens in Tokyo kan gaan afspelen.

Maar ik denk dat persoonlijk niet.

GTA is GTA niet zonder hun uitgebreid wagen(/wapen) arsenaal, en ik denk nu niet bepaald dat die japanse wagentjes bepaald aantrekkelijk zijn. Mocht het in Tokyo gaan afspelen dat moeten alle pedestrians nog eens Japans gaan praten ook.

Want het zou me dan ook nogal onrealistisch lijken mochten ze allemaal alleen engels praten.

Ze blijven gewoon bij de bekende plaatsen.

Je dist je nu zelf. Als je zegt dat ie niet buiten de VS gaat, waarom komt ie dan in Tokyo? :duh:

Dat over Tokyo is ook maar een Gok.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hiervoor al gezegd, gaan ze niet buiten (...)

Men zegt dat de nieuwe gta wel eens in Tokyo kan gaan afspelen.

Maar ik denk dat persoonlijk niet.

(...)

Je dist je nu zelf. Als je zegt dat ie niet buiten de VS gaat, waarom komt ie dan in Tokyo? :duh:

Dat over Tokyo is ook maar een Gok.

Hij zegt dat hij persoonlijk niet denkt dat de nieuwe GTA zich in Tokyo zal afspelen.. :puh:

Ik hoop trouwens op een GTA: SA remake. De woestijn en countryside brachten echt een toffe sfeer. Ook elk van de drie steden had een totaal eigen sfeer. GTA: Vice City zou ook tof zijn. Op Liberty City ben ik onderhand wel een beetje uitgekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hiervoor al gezegd, gaan ze niet buiten (...)

Men zegt dat de nieuwe gta wel eens in Tokyo kan gaan afspelen.

Maar ik denk dat persoonlijk niet.

(...)

Je dist je nu zelf. Als je zegt dat ie niet buiten de VS gaat, waarom komt ie dan in Tokyo? :duh:

Dat over Tokyo is ook maar een Gok.

Hij zegt dat hij persoonlijk niet denkt dat de nieuwe GTA zich in Tokyo zal afspelen.. :puh:

Ik hoop trouwens op een GTA: SA remake. De woestijn en countryside brachten echt een toffe sfeer. Ook elk van de drie steden had een totaal eigen sfeer. GTA: Vice City zou ook tof zijn. Op Liberty City ben ik onderhand wel een beetje uitgekeken.

Sorry, leesfoutje.

Lijkt mij ook cool. En dat ie dan niet alleen uitkomt voor PSP zoals GTA VCS. Maar dan ook gewoon voor de PC, Xbox360, PS3 GTA SAS uit komt. En hopelijk komt GTA ook weer terug voor de PS2. Anders moet ik hem voor de PC kopen en daar ben ik niet echt blij mee.

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven:

Ik denk niet dat ze een nieuwe GTA gaan maken die op de PS2 komt want de PS3 en Xkartonnenkubus(XBOX 360)

kunnen gewoon veel meer aan en dan moeten ze eigenlijk twee hele verschillende games maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, is best jammer. Het gaat allemaal om de handel.. Eerst alleen games voor de PS2 nu worden ze er haast al niet meer voor gemaakt. Best jammer. Ik heb de PS2 nog geen 3 jaar.

Had je beter op de PS3 kunnen wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de GTA na GTA CW zich afspeelt in San Andreas. Dat vind ik toch wel de leukste, geweldigste en uitgebreidste plek waar GTA zich ooit afspeelde. Hoewel ik het Liberty City uit GTA 4 ook leuk vind. Alleen er zijn al veel GTA's die zich afspelen in Liberty City dus ik hoop in San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, is best jammer. Het gaat allemaal om de handel.. Eerst alleen games voor de PS2 nu worden ze er haast al niet meer voor gemaakt. Best jammer. Ik heb de PS2 nog geen 3 jaar.

Had je beter op de PS3 kunnen wachten.

Ik kreeg hem voor mijn verjaardag.

Ik hoop dat de GTA na GTA CW zich afspeelt in San Andreas. Dat vind ik toch wel de leukste, geweldigste en uitgebreidste plek waar GTA zich ooit afspeelde. Hoewel ik het Liberty City uit GTA 4 ook leuk vind. Alleen er zijn al veel GTA's die zich afspelen in Liberty City dus ik hoop in San Andreas.

Je had beter deze 2 topics in 1 kunnen doen bijv door de Bewerk knop te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, is best jammer. Het gaat allemaal om de handel.. Eerst alleen games voor de PS2 nu worden ze er haast al niet meer voor gemaakt. Best jammer. Ik heb de PS2 nog geen 3 jaar.

Had je beter op de PS3 kunnen wachten.

Ik kreeg hem voor mijn verjaardag.

Ik hoop dat de GTA na GTA CW zich afspeelt in San Andreas. Dat vind ik toch wel de leukste, geweldigste en uitgebreidste plek waar GTA zich ooit afspeelde. Hoewel ik het Liberty City uit GTA 4 ook leuk vind. Alleen er zijn al veel GTA's die zich afspelen in Liberty City dus ik hoop in San Andreas.

Je had beter deze 2 topics in 1 kunnen doen bijv door de Bewerk knop te gebruiken.

Oke zal ik voortaan doen en als je natuurlijk zoiets voor je verjaardag krijgt kun je het moeilijk niet aannemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, weer ff ontopic.

Ik denk dat het zich in Vice City afspeelt, kijk maar: ( Dit is wat ik denk dan toch :puh: )

Gta III- Liberty City

Gta VC- Vice City

Gta SA- San Andreas

Gta IV Liberty City, Net als Gta III

Gta ???- Vice City

Gta ???- San Andreas

Gta ???-Liberty City

Het zou kunnen dat ze dat aanhouden ofzo, omdat dat de meest populaire steden zijn. Het is maar wat ik denk hoor, niet dat dat dan ook zo is.

Maar Misschien kunnen ze over 2-3 jaar Gta NOG veel groter maken, en dan zijn het misschien wel Lc-Vc-Sa in een Gta. Ik weet niet, ik wacht het wel gewoon af.

Groeten,

Gta Bram

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...