PSP-Keeper Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Ik denk dat de Cyclus van Liberty City, Vice City, en San Andreas op een gegeven moment ophoud. Ze kunnen niet voor eeuwig dezelfde steden blijven uitmelken. Op een gegeven moment houd dat op, maar ik denk nog wel dat Vice City en San Andreas aan de beurt zijn. En eerlijk gezegd denk ik dat ze er al een tijdje mee bezig zijn, en dat dit jaar nog een aankondiging word gedaan voor een evt. GTA V. Maar ik vind wel dat Liberty City veel te veel uitgemolken is, want je hebt nu 4 GTA games die zich afspelen in Liberty City (Alhoewel het allemaal op een andere engine draait, ja) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little-willy Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Ik denk dat de Cyclus van Liberty City, Vice City, en San Andreas op een gegeven moment ophoud. Ik vind niet dat San Andreas echt een cyclus heeft. Eerlijk gezegd vond ik het na GTA IV het beste deel van Grand Theft Auto. Vooral omdat ik de map geweldig vond, vooral door zijn grootte maar ook omdat er verschillende soorten klimaat waren gebruikt. Al vond ik Las Venturas en de dorpen rond Bone County nogal afgeraffeld. Tijd dat R* naar Europa gaat, maar dan niet Parijs (Ik zie eerlijk gezegd niks crimineels na de fransen zelf in Parijs) Londen natuurlijk wel, ook zou Moskou een goede stad wezen. Verder heb ik ooit weleens gelezen dat R* de naam Grand Theft Auto: Bogota heeft vastgelegd. Dat zou inderdaad een goede wezen, wegens de Drugscartels van Colombia, Bolivia en Venuzuela. Misschien wat extreem: Johannesburg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Ik denk dat de Cyclus van Liberty City, Vice City, en San Andreas op een gegeven moment ophoud. Ik vind niet dat San Andreas echt een cyclus heeft. Eerlijk gezegd vond ik het na GTA IV het beste deel van Grand Theft Auto. Vooral omdat ik de map geweldig vond, vooral door zijn grootte maar ook omdat er verschillende soorten klimaat waren gebruikt. Al vond ik Las Venturas en de dorpen rond Bone County nogal afgeraffeld. Tijd dat R* naar Europa gaat, maar dan niet Parijs (Ik zie eerlijk gezegd niks crimineels na de fransen zelf in Parijs) Londen natuurlijk wel, ook zou Moskou een goede stad wezen. Verder heb ik ooit weleens gelezen dat R* de naam Grand Theft Auto: Bogota heeft vastgelegd. Dat zou inderdaad een goede wezen, wegens de Drugscartels van Colombia, Bolivia en Venuzuela. Misschien wat extreem: Johannesburg. Denk dat ze nog wel ff de Amerikanen willen persifleren hoor! Hehe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Bogota lijkt mij juist erg leuk voor de nieuwe gta, met al die drugsbendes enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Enesss Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 gta 4 speelt zich in liberty city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 een niet engels land is van nature al waardeloos, dan moeten ze zich aan de taal houden waardoor het voor vrijwel neimand te begrijpen is, of een hoop realisme opofferen. Een persiflage op Washngton DC heeft ene grote kans, ene man van r* is daar gespot fotos makend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 , of weer een zelfbedachte stad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 , of weer een zelfbedachte stad. die gebaseerd is op Washington Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
miklo32 Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 , of weer een zelfbedachte stad. die gebaseerd is op Washington Capitol City Ik ben in Washington geweest en kan je zeggen dat het naast die paar trekpleisters (capitool, white house, FBI gebouw en die monumenten) nou niet bepaald een stad is die de moeite waard is om te gebruiken. New York, Miami ben ik ook geweest en die plaatsen hebben een eigen sfeer en zijn wat dat betrefd echt anders dan andere steden. LA/SF/LV kan ik niet over meepraten maar zoals we die op tv zien hebben die drie (zeker gecombineerd) wel iets. Ik gok/hoop op Miami. Het liefst een wat moderner Miami en misschien een stuk Florida erbij (Orlando, Daytona) Een andere stad die zou kunnen is Atlanta. Vet criminele stad en met de drukste snelwegen van Amerika. Op zich misschien wel de moeite waard. In ieder geval een veel interesantere plaats dan Washington. Het heeft een paar bepalende torens, een zeer bekend olympisch park, buitenwijken waar je niet wil komen en villawijken waar je absoluut wil wonen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 gta 4 speelt zich in liberty city Dat weten we -.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 ik hoop gewoon zo graag op een gta V oftewel gta vice city (met de nieuwe engine zoals in IV) vice city was altijd al mn favoriete stad op liberty city ( uit gta IV) na dan daar heb je pas een leuk sfeertje langs het strand rijden op ocean beach boulevard er komt gewoon een gta V zijn zoveel verwijzingen in IV naar vice city ze hebben op het gamenieuws uit laten lekken dat het GTA V wordt greatz infernus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 ik hoop dat ze weer eens een nieuwe stad gaan doen. Ik geef zelf voorkeur aan een stad in Rusland of China of zo. Tot nu toe heeft gta alleen nog in amerika afgespeeld. @miklo32 Hoe zou die stad dan moeten heten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Ik wil wel een sweten waar het uitgelekt is dat de neiwue gta 'V' gaat heten. En dat er veel verwijzingen zijn naar Vice City maakt gene bal uit, er zijn net zoveel of zelfs meerdere verwijzingen naar Los Santos, dat er verwijzingen naar deze steden zijn betekent alleen maar dat deze steden in de GTA4 cannon bestaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimios Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Ik zou amsterdam best leuk vinden. Met een jetmax in de grachten varen, op het paleis op de dam gaan staan met een heli . Maar ik hoop dan net zoals in gta san andreas een heel groot open vlak (de randstad) Maar het maakt me niet zo heel veel uit als het maar een grote stad is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Ik dacht ergens hier gelezen te hebben dat GTA V een ondertitel ging hebben en niet gewoon een cijfer. Vice City valt al af, Vice City Stories ook ... Vice City Future Stories misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.