Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

Ik dacht ergens hier gelezen te hebben dat GTA V een ondertitel ging hebben en niet gewoon een cijfer.

Vice City valt al af, Vice City Stories ook ... Vice City Future Stories misschien? 8)

Laat ons hopen van niet. Geef ons eerst maar een San Andreas Stories, wat er waarschijnlijk nooit komt, maar aan de andere kant, waarom niet? Ik kan het me best wel voorstellen, maar de 'tussendoortje-GTA voor handheld' is er nu al.

Een nieuwe Vice City game is alleen goed als het een volwaardig spel als GTA IV wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik dacht ergens hier gelezen te hebben dat GTA V een ondertitel ging hebben en niet gewoon een cijfer.

Vice City valt al af, Vice City Stories ook ... Vice City Future Stories misschien? 8)

Laat ons hopen van niet. Geef ons eerst maar een San Andreas Stories, wat er waarschijnlijk nooit komt, maar aan de andere kant, waarom niet? Ik kan het me best wel voorstellen, maar de 'tussendoortje-GTA voor handheld' is er nu al.

Een nieuwe Vice City game is alleen goed als het een volwaardig spel als GTA IV wordt.

Mij lijkt het leuk dat je bijvoorbeeld een personage uit Gta IV bent, en dat het spel ook in Liberty City start. Dus je bent bijvoorbeeld Brucie Kibbutz, en je moet eerst wat missies in LC doen, voor dat je (BIJVOORBEELD) naar VC of SA kan reizen en daar de storyline verder kan afmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat ze weer eens een nieuwe stad gaan doen.

Ik geef zelf voorkeur aan een stad in Rusland of China of zo.

Tot nu toe heeft gta alleen nog in amerika afgespeeld.

@miklo32 Hoe zou die stad dan moeten heten?

Nee hoor, Telt GTA London 1969 dan niet meer mee?

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat ze weer eens een nieuwe stad gaan doen.

Ik geef zelf voorkeur aan een stad in Rusland of China of zo.

Tot nu toe heeft gta alleen nog in amerika afgespeeld.

@miklo32 Hoe zou die stad dan moeten heten?

Nee hoor, Telt GTA London 1969 dan niet meer mee?

Ja...1969 x'D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik hoop dat GTA V weer net als GTA IV een re-make word...

en dan het liefst van alleen LOS SANTOS of VICE CITY en weer een beetje terug naar de gangs.

en weer net zo ongeloofelijk mogelijkheden als bij gta san andreas. want zoveel mensen spelen gta san andreas nu nog steeds! en er valt af en toe nog steeds wel een nieuwtje te ontdekken! en de multiplayer is perfect!

GTA V in my opinion:

vice city: beetje cuban gangs(i.p.v. grove-street), streetraces, night-life, vette missies, vice city mooier, groter, evenveel mogelijkheden als bij san andreas

en vooral dat je je mannetje goed kan aanpasse want af en toe ken ik die droge kop van Niko niet uitstaan en hij valt nauwelijks te verandere!

Bewerkt: door jesse237
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat GTA V weer net als GTA IV een re-make word...

en dan het liefst van alleen LOS SANTOS of VICE CITY en weer een beetje terug naar de gangs.

en weer net zo ongeloofelijk mogelijkheden als bij gta san andreas. want zoveel mensen spelen gta san andreas nu nog steeds! en er valt af en toe nog steeds wel een nieuwtje te ontdekken! en de multiplayer is perfect!

GTA V in my opinion:

vice city: beetje cuban gangs(i.p.v. grove-street), streetraces, night-life, vette missies, vice city mooier, groter, evenveel mogelijkheden als bij san andreas

en vooral dat je je mannetje goed kan aanpasse want af en toe ken ik die droge kop van Niko niet uitstaan en hij valt nauwelijks te verandere!

GTA IV is geen re-make hoor... Het Liberty City van GTAIII is niet het Liberty City van GTA IV. Die van GTA IV is namelijk gebaseerd op New York.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat GTA V weer net als GTA IV een re-make word...

en dan het liefst van alleen LOS SANTOS of VICE CITY en weer een beetje terug naar de gangs.

en weer net zo ongeloofelijk mogelijkheden als bij gta san andreas. want zoveel mensen spelen gta san andreas nu nog steeds! en er valt af en toe nog steeds wel een nieuwtje te ontdekken! en de multiplayer is perfect!

GTA V in my opinion:

vice city: beetje cuban gangs(i.p.v. grove-street), streetraces, night-life, vette missies, vice city mooier, groter, evenveel mogelijkheden als bij san andreas

en vooral dat je je mannetje goed kan aanpasse want af en toe ken ik die droge kop van Niko niet uitstaan en hij valt nauwelijks te verandere!

GTA IV is geen re-make hoor... Het Liberty City van GTAIII is niet het Liberty City van GTA IV. Die van GTA IV is namelijk gebaseerd op New York.

wikipedia:

"GTA IV speelt zich af in Liberty City, een Noord-Amerikaanse stad gebaseerd op New York City. In GTA IV is voor het eerst een zeer groot aantal gebouwen duidelijk gebaseerd op de gebouwen van New York. Het Liberty City uit GTA IV stelt dezelfde stad voor als het Liberty City van GTA III, maar die versie van Liberty City was niet specifiek gebaseerd op New York City, het was een "willekeurige" Oostkust-stad."

dus het liberty city van gta IV is wel een beetje een re-make van het liberty city uit gta 3, MAAR in gta 3 was het niet per sé de bedoeling dat het new york moest voorstellen.

(hoewel de naam LIBERTY city geloof ik niet alleen in GTA IV gebruikt wordt, maar in meerdere spellen, films enz. synoniem is voor new york)

in gta 3 is het maar een klein mapje. in gta IV is er veel veranderd, weggehaalt, bijgebouwd, en veel groter.

dus ja het is wel beetje moeilijk te vergelijke

maarja er moet gewoon weer zoiets komen van Miami (dus Vice City)

Bewerkt: door jesse237
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ideale en volle beschrijving van een perfecte GTA game ^_^.

- Protagonist volledig customizen.

- Ongeveer 130 verschillende voertuigen.

- Weapon Slots

- Nieuwe wapens. King Cobra, AR-180 for example ^^.

- Safehouses verkrijgbaar dmv missies én met geldprijzen.

- Special Ability's.

- Veel Nightlife.

- Street Races. Niet alleen om zelf mee te doen, maar ook om vanaf de zijlijnen te kunnen kijken, of terwijl je cruised een Street Race tegenkomen.

- Nieuwe politie eenheden. Denk aan de Geheime Dienst, DEA enz.

- Maar liefst 10 verschillende vrienden met heel veel mogelijkheden om mee uit te kunnen.

- Car Shop.

- Car Upgrade Shop.

- Chop Shop.

- Bussineses om over te kunnen nemen.

- Bussineses om over te kunnen kopen.

- Een eigen Gang.

- Je kan wapens kopen voor je vrienden die ze kunnen houden en zullen gebruiken als je bijvoorbeeld word aangevallen. Denk aan Brucie met een AK-74 :7.

- Drugs Dealen.

- Een vast baantje kunnen nemen. Als SWAT eenheid bijvoorbeeld. Hier krijg je dan geld voor en wanneer je belt krijg je Politie Backup.

- Drive By's.

- De mogelijkheid om bestelwagens te kapen.

- De mogelijkheid je Safehouses te kunnen upgraden met allerlei meubilair, TV's en schilderijen.

- Random Characters, die je na het voltooien van hun missies nog kunt ontmoeten om een praatje te maken.

- Je kan mensen betalen die je vervolgens bescherming bieden.

- MISSIE REPLAYS!!

- Assassin missies.

- De mogelijkheid iemand in te huren die een moord voor je pleegt.

- Iets als de mogelijkheid om mensen te bellen wanneer je ze nodig hebt. Denk aan iets als Terry Thorpe en Clay Simmons uit TLAD.

- Setting: Een stad in Japan. Niet met alleenmaar spleetogen, maar dat het gewoon een Metropool is van alle rassen en talen uit de wereld.

- Landmarks uit RL.

- EE's! Easter Eggs zijn gewoon een must voor een goede GTA game ^_^.

- Je ontmoet mensen uit vorige GTA's. Niko Bellic is samen met Roman een Internationaal Bedrijf voor Taxi's ofzo. CJ heeft wat autozaken. Tommy Vercetti word een persoonlijke vriend die je kan bellen voor Backup, hij runt een tv station. Claude is een van de Assassins die je kan inhuren.

- Vrienden uit GTA IV maken hun terugkeer. Brucie heeft een nieuwe autozaak in de Setting. Little Jacob is verhuist wegens problemen met de LCPD. Dwayne heeft het gangleven opgegeven en heeft nu een eerlijk inkomen en huis. Patrick is verhuist omdat zijn moeder is overleden.

- Briben.

- Ipv Fast Food Restaurant's echt chique restaurants.

- Als je de Politie helpt krijg je er wat geld voor.

- Vigilante.

- Andere gangs.

Een aardige waslijst, al zeg ik het zelf ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik ben het ook wel met dat lijstje eens.

- behalve de stad ergens in japan, vind ik wat minder

- die vrienden die uit Gta IV terugkeren, hoeven van mij niet allemaal terug te keren. (vooral al dat russische niet meer zo belangrijk maken, vind ik minder leuk, als de echte gangs enz. bijv. cuban style zoals Cesar laten terugkeren)

en van die straatraces is perfect ;)

Link to comment
Delen op andere websites

- Cesar is geen Cubaan maar een Mexicaan :7.

- Die vrienden hadden geen fuck met de Russen te maken :duh: .

- Tokyo is gewoon DE stad voor het Nachtleven :).

Met dat laatste ben ik met je eens.

Ik zou dat ze eens vrachtwagens moeten maken waarin je je auto kan bewaren, en dat je als je auto parkeert ergens, hij niet over 5 minuten gestolen is. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ideale en volle beschrijving van een perfecte GTA game ^_^.

- Protagonist volledig customizen.

- Ongeveer 130 verschillende voertuigen.

- Weapon Slots

- Nieuwe wapens. King Cobra, AR-180 for example ^^.

- Safehouses verkrijgbaar dmv missies én met geldprijzen.

- Special Ability's.

- Veel Nightlife.

- Street Races. Niet alleen om zelf mee te doen, maar ook om vanaf de zijlijnen te kunnen kijken, of terwijl je cruised een Street Race tegenkomen.

- Nieuwe politie eenheden. Denk aan de Geheime Dienst, DEA enz.

- Maar liefst 10 verschillende vrienden met heel veel mogelijkheden om mee uit te kunnen.

- Car Shop.

- Car Upgrade Shop.

- Chop Shop.

- Bussineses om over te kunnen nemen.

- Bussineses om over te kunnen kopen.

- Een eigen Gang.

- Je kan wapens kopen voor je vrienden die ze kunnen houden en zullen gebruiken als je bijvoorbeeld word aangevallen. Denk aan Brucie met een AK-74 :7.

- Drugs Dealen.

- Een vast baantje kunnen nemen. Als SWAT eenheid bijvoorbeeld. Hier krijg je dan geld voor en wanneer je belt krijg je Politie Backup.

- Drive By's.

- De mogelijkheid om bestelwagens te kapen.

- De mogelijkheid je Safehouses te kunnen upgraden met allerlei meubilair, TV's en schilderijen.

- Random Characters, die je na het voltooien van hun missies nog kunt ontmoeten om een praatje te maken.

- Je kan mensen betalen die je vervolgens bescherming bieden.

- MISSIE REPLAYS!!

- Assassin missies.

- De mogelijkheid iemand in te huren die een moord voor je pleegt.

- Iets als de mogelijkheid om mensen te bellen wanneer je ze nodig hebt. Denk aan iets als Terry Thorpe en Clay Simmons uit TLAD.

- Setting: Een stad in Japan. Niet met alleenmaar spleetogen, maar dat het gewoon een Metropool is van alle rassen en talen uit de wereld.

- Landmarks uit RL.

- EE's! Easter Eggs zijn gewoon een must voor een goede GTA game ^_^.

- Je ontmoet mensen uit vorige GTA's. Niko Bellic is samen met Roman een Internationaal Bedrijf voor Taxi's ofzo. CJ heeft wat autozaken. Tommy Vercetti word een persoonlijke vriend die je kan bellen voor Backup, hij runt een tv station. Claude is een van de Assassins die je kan inhuren.

- Vrienden uit GTA IV maken hun terugkeer. Brucie heeft een nieuwe autozaak in de Setting. Little Jacob is verhuist wegens problemen met de LCPD. Dwayne heeft het gangleven opgegeven en heeft nu een eerlijk inkomen en huis. Patrick is verhuist omdat zijn moeder is overleden.

- Briben.

- Ipv Fast Food Restaurant's echt chique restaurants.

- Als je de Politie helpt krijg je er wat geld voor.

- Vigilante.

- Andere gangs.

Een aardige waslijst, al zeg ik het zelf ^_^.

Dat je kan meerijden met andere autos :puh:

Dat je echt alle huizen kan opkopen die je zelf wil. (Alsj e maar geld hebt)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...