Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

Ik zeg toch ook niet dat Cesar cubaan is..

ik zeg alleen een beetje in de style van de cubanen

en weer die style van lowriders van cesar en dat allemaal beetje gemixed

dus minder mafia, meer gangs and street thugs en veeel streetracing :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

het idee om hem buiten ene engelstalig land te houden is al waardeloos, tokio zal voor merendeels onbegrijpbaar worden omdat borden neit te lezen zijn enzo, om het begrijpbaar te maken is direct alle logica weg.

Houd het gewoon in amerika en de eens een nieuwe plek ipv LA, Miami, San Fransisco, NY of Las Vegas.

Ik zou het leuker vinden om het in detroit te zien plaatsvinden, dat lijkt mij en vette stad, die heeft echt grote ghettos

Link to comment
Delen op andere websites

Detroit is een Setting voor Beverly Hills Cop. Dit is het GTAForum :7. Ik zou als echte Setting voor de volgende GTA wel een geheel vernieuwd Vice City willen zien.

dat ise cht complete onzin, waarom zouden ze vice city voor de verandering eens gaan rebuilden? Dat word echt doodsaai, dat Liberty City nog ene keer kwam duidt alleen maar op dat ze gene inspiratie ervor hadden om ene nieuwe stad uit de grond te stampen.

En dat Detroit een stad is alleen voor beverly hills cop is ook complete bullshit, die film(s) hebben er afgespeeld, so what?! 8 mile speelde er ook af, je kunt er echt ene goede story line in doen, dat is weer eens wat anders dan Vice City, ik word echt ziek van die stad en ook dat mensen dat uitkramen, waar baseren jullie dat uberhaupt op? Totdat R* het heeft aangekondigd gaat hij nog helemaal niet in Vice City of Tokio afspelen ne blijft het slechts complete onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

Neem die lelijke woorden eens gauw terug je mond in :O. Ze hebben LC toch ook een complete Make-Over gegeven? Waarom zouden ze dat bij VC niet doen.

En die grote Ghetto's waar je het over hebt, ik zie de lol niet van een stad te moeten ontwerpen die geheel aan diggelen ligt :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een ghetto betekent niet dat de stad aan diggelen ligt, en zoals gezegt was die remake alleen maar omdat ze te inspiratieloos waren, waarom zou je meerdere keren eenzelfde stad doen? juist ja, omdat er gene inspiratie is om ene nieuwe stad te bedenken.

En nu heb je nog neit vertelt waarom Vice City de volgende gta is, het kan net zo goed Wasjington, Detroit, Missisippi of een andere stad in amerika kunnen zijn. Er is ene grote kans dat er een parodie op washington komt, er is namelijk(dit is de weetikhoeveelste keer dat ik dit vertelt) een r* fotograaf gespot die in washington fotos aan het maken was, dat doen ze zeker voor de lol. Dat lijkt me veel leuker om ene neiuwe stad te zien, wat denk je van de sfeer die ook in 8 mile te zien was in r* versie op detroit, dan kan je bijvoorbeeld ene freestyle battle bezoeken, net zoals je naar de komedie kon en andere dingen, wapenshops op straat etc. Detroit zou echt ene mooie stad zijn om na te maken, evenals Washington

Link to comment
Delen op andere websites

Een ghetto betekent niet dat de stad aan diggelen ligt, en zoals gezegt was die remake alleen maar omdat ze te inspiratieloos waren, waarom zou je meerdere keren eenzelfde stad doen? juist ja, omdat er gene inspiratie is om ene nieuwe stad te bedenken.

En nu heb je nog neit vertelt waarom Vice City de volgende gta is, het kan net zo goed Wasjington, Detroit, Missisippi of een andere stad in amerika kunnen zijn. Er is ene grote kans dat er een parodie op washington komt, er is namelijk(dit is de weetikhoeveelste keer dat ik dit vertelt) een r* fotograaf gespot die in washington fotos aan het maken was, dat doen ze zeker voor de lol. Dat lijkt me veel leuker om ene neiuwe stad te zien, wat denk je van de sfeer die ook in 8 mile te zien was in r* versie op detroit, dan kan je bijvoorbeeld ene freestyle battle bezoeken, net zoals je naar de komedie kon en andere dingen, wapenshops op straat etc. Detroit zou echt ene mooie stad zijn om na te maken, evenals Washington

Inspiratieloos? Het was totaal dezelfde stad niet eens meer. Ze hebben een hele nieuwe stad gecreert! Liberty City uit de Gta 3 era was geinspireert op New York. Liberty City die we nu kennen uit Gta IV is een soort van replica van New York. "Hevig" gebasseerd op de stad. In Gta 1 bestonden Liberty City, Vice City en San Andreas al. Dat betekent niet dat ze inspiratieloos waren, maar omdat ze iets apparts willen creeren in hun GTA Serie. Kijk maar naar die timelines die ze in vorige Gta's door elkaar hebben gehaald als een soort puzzel. Ik vind het wel creatief verzonnen.

De kans is trouwens best groot dat de volgende Gta in Vice City af gaat spelen. Ik zeg niet meteen dat het zo is, maar het zou wel een logische volgorde zijn. ;) Stel dát de volgende zich af zou spelen in Vice City. Wat zou het uitmaken? Het wordt echt niet dezelfde stad als die we eerst kenden hoor...

PS:

En dat de nieuwe Gta zich in Tokyo af gaat spelen zijn allemaal "geruchten" Lijkt me klinklare onzin net als Gta IV zich in Londen af zou spelen en Gta San Andreas in Sin City.. Het nachtleven leek me leuk, maar de sfeer met allemaal japanners lijkt me niks...! Ik heb niks tegen japanners, maar het lijkt me vreselijk in een Gta game. Vooral de taal... Ik versta het liever. Maarja.. Dat is mijn mening. :schater:

Er is ene grote kans dat er een parodie op washington komt, er is namelijk(dit is de weetikhoeveelste keer dat ik dit vertelt) een r* fotograaf gespot die in washington fotos aan het maken was, dat doen ze zeker voor de lol.

Vice City die we eerder kenden had ook Washington beach. ^_^

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Ijsland? Veel succes, dan koop ik de game al HELEMAAL niet XD.

Mja

Ysland:

-Snow patrol vigilante

- VB van missie: Iemand achtervolgen met zon bull van sneeuw en die dan proberen van de berg af te mollen.

- Mensen gekleed in coole winterjasjes

- SNEEUW THEMA =) =) =)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Detroit is een Setting voor Beverly Hills Cop. Dit is het GTAForum :7. Ik zou als echte Setting voor de volgende GTA wel een geheel vernieuwd Vice City willen zien.

Maar veel herkenningspunten zijn er wel niet over te nemen uit Miami voor een GTA denk ik,

je hebt natuurlijk Washington Avenue maar dat zit al in VC.

Anders moeten ze zelf zo'n sfeertje creëren zoals in Miami wat zonder herkenningspunten

nog moeilijker wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een sterk vermoeden dat deze zich in San Andreas zal afspelen, hier een lijstje met verwijzingen :

-Bord met : Travel to Los Santos

-De ontelbare keren dat je opdrachtgevers San Andreas in hun gesprekken vermelden.

- de R.I.P. CJ tekens op de krant in je Alderney Safehouse.

-Het gokprogramma in Los Santos

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...