Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

Een ghetto betekent niet dat de stad aan diggelen ligt, en zoals gezegt was die remake alleen maar omdat ze te inspiratieloos waren, waarom zou je meerdere keren eenzelfde stad doen? juist ja, omdat er gene inspiratie is om ene nieuwe stad te bedenken.

Eigenlijk deden ze opnieuw Liberty City omdat ze vonden dat ze in de vorige versie de sfeer van New York niet goed hadden 'nagemaakt'.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Van mij mogen ze gewoon weer Vice City doen. Met een lekker grote map en hetzelfde zweterige sfeertje en dan een Cubaan in de hoofdrol.

En over Cuba gesproken, Havana lijkt me ook helemaal te gek.

Of Mexico-stad met die gifgroene kever-taxi's. Die Latino-cultuur heeft wel wat, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

En Amsterdam dan...:puh:, of een andere stad in NL.

dat word saai en onrealistisch, beetje engels praten in nederland? het spel zal echt onbegrijpelijk owrden, denk jij dat als je op alle winkels het nederlandse zet de buitenlanders het zullen begrijpen? Het idee is al waardeloos, en het zal nooit gebeuren aangezien r* alleen parodieen of fictieve steden maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Amsterdam ofzo zou best kunnen hoor beetje klein maar heeft wel de herkenbare grachten enzo.

Ik dacht eerder aan heel nederland dan ofzo dan kom je aan gta sa grote ongeveer.

Lekker door je eigen straatje heen crossen:p

Bewerkt: door jf_de_man
Link to comment
Delen op andere websites

Vergeleken met New York is amstedram echt niks. Tenminste dat zie ik zo want ik zou het echt te saai vinden als het in Amsterdam was. Een lekkere grote stad met een heeerlijke sfeer zoals Vice City alleen dan groter past er beter bij. Ik zie geen sfeer in Amsterdam hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou je amsterdam willen als stad in de volgende gta?

Ja Idd waarom amsterdam in hemelsnaam.

Er is helemaal geen sfeer in.

GTA blijft bij de amerikaanse steden die een vette sfeer kunnen creëren.

Ik zie nu niet direct het hoofdpersonage lopen aan het atomium in brussel of ergens in een brolstad in europa.

En dan nog, dan moeten alle peds ect nederlands/frans gaan praten.

Dat zie ik ook niet gebeuren.

Zo nogal stom zijn.

De enige europese stad die ook maar een uber kleine kans krijgt is londen. (volgens mij toch)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...