Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

En Amsterdam dan... :puh: , of een andere stad in NL.

Nee man, Nederlandse steden zijn gewoon niet geschikt als decor voor een Grand Theft Auto game.

Eigenlijk vind ik geen één stad in europa geschikt voor een Grand Theft Auto-game, omdat de meeste steden vaak te dorpachtig zijn, of gewoon 'onschuldig' zijn voor criminaliteit.

Het is veel leuker om een erg bekende, grote en drukke stad ergens anders op de wereld te nemen dan in Europa

Owja...ik denk dat de volgende GTA zich inderdaad in Vice City afspeelt, maar 'Vice' hoeft niet ineenkeer naar Miami te verwijzen, alleen omdat de serie Miami Vice zich daar afspeelt.

Wie weet is Vice City dit keer een hele andere stad....

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Amsterdam zou perfect zijn om te dienen als decor ! Waar ik woon zie ik overal veel criminaliteit :D

Ach jah ik bedoel dat ze dan weer een spel moeten maken als GTA SA , kleine gangster leventje beginnend met kleine criminaliteit waarna je langzamer de onderwereld ingaat.

Maar ik denk eerder dat het zich in Vice City gaat afspelen....

Link to comment
Delen op andere websites

Maar waarom moet het Vice City noemen, na het al voor de 2de keer herbruiken van de naam Liberty City zie ik het er niet in dat ze Vice City(of San Andreas) gaan gebruiken, een nieuwe stad zou toch ook is leuk zijn dan heeft ze nog geen verleden en kunnen ze zelf is iets nieuw proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

gta kan gewoon eens andere naam nemen dan voor hun game dan de stad waar het zich in bevind of het nummer van de reeks.

zoals:

gta downtown hustling

gta pink pimper :dans:

gta war for peace

,,,

Link to comment
Delen op andere websites

gta kan gewoon eens andere naam nemen dan voor hun game dan de stad waar het zich in bevind of het nummer van de reeks.

zoals:

gta downtown hustling

gta pink pimper :dans:

gta war for peace

,,,

pink pimper, war for peace xD

Dat zie ik dus nooit gebeuren haha.

liever gewoon de naam van de stad/staat ofzo :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gebumpt, jongens!

Ontopic, Bram, als je even terugdenkt, is GTA echt niet altijd gebasseerd geweest op Amerika. Ik heb geen idee waar GTA I en II zich afspelen, maar GTA London 1969, ik denk toch echt niet dat dat in Amerika is, maar eerder in het Verenigd Koninkrijk. :) Weliswaar verwacht ik een volgende game inderdaad in een Amerikaanse stad, of in ieder geval iets Engelstaligs, omdat men klanten verliest als alle ingame characters Engels spreken, terwijl 't Duitsers zijn, of zelfs 't hele game Duitstalig is, omdat 't in Duitsland afspeelt, om maar wat te noemen. Ik denk niet dat Rockstar de stap gaat nemen om bij een volgende GTA over te stappen naar een nieuwe stad, maar ik denk eerder dat GTA San Andreas of GTA Vice City uitgebreid wordt op dezelfde manier als dat met GTA III gebeurde in GTA IV. En mocht 't wel gebeuren, dan lijkt Washington me best wel spannend. Moordmissies in 't Witte Huis. Maar dan krijg je weer dat 't verhaal zich in 2009 moet afspelen, omdat de games zich steeds in een latere tijd afspelen (GTA VC in jaren '70, GTA San Andreas jaren '90 of 2000-2003, GTA IV 2007), en met Barack Obama, of een (zwarte) variant op hem als president, dan heb je toch mooi verhaal te pakken als je president afschiet, en het even later in de krant laat basseren op Grand Theft Auto. Als jullie mij snappen. :)

Bedankt meneer de moderator!

Ontopic: Er is nog altijd 1 pack of DLC te gaan die nog niet aangekondigd is, dan is het weer vast 3 jaartjes ofzo wachten, voordat Rockstar hun nieuwe telg aankondigd. En als jullie kwaliteit games willen, kijk naar Valve maker van HL² en TF2 en L4D etc. Team Fortress 2 was 9 jaar in development en kijk wat het nu is, een heuse multiplayer hit.

Dus wat geduld je kent Rockstar wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel eens Gta in sidney willen zien , Mooie stad maar ook natuur , En dat je bijvoorbeeld met een vliegtuig ( niet zelf vliegend) naar andere steden en landen kan vliegen voor extra missies enzo ,

Ook meer auto's en meer functies zoals dingen vervoeren dmv je kofferbak , een view dat je achter het stuur zit en knipperlichten die het doen , die ongein ook wat meer dieren en kinderen ( jaja ik weet dat dt niet mag ) maar doe gewoon onsterfelijke kinderen of als je op ze schiet verdwijnen ze .. weet ik veel maar een kind beroven lijkt me echt droog :puh:

Ook natuur en meer 'cadeauvoertuigen' met bijv sidemissions want ik vind het echt tof een speciaal voertuig te unlocken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Maar dan gaan ze wel met het probleem zitten dat niet alle zinnen in het Engels zijn wat toch normaal de bodoeling is.

Maar dit zou wel eens een heel tof sfeertje oproepen zo een GTA rond El Paso en Ciudad Juarez(de strijd tussen Amerika en Mexico) zit wel wat in :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dan gaan ze wel met het probleem zitten dat niet alle zinnen in het Engels zijn wat toch normaal de bodoeling is.

Maar dit zou wel eens een heel tof sfeertje oproepen zo een GTA rond El Paso en Ciudad Juarez(de strijd tussen Amerika en Mexico) zit wel wat in :7 .

In GTA IV werd servisch gepraat, dus dat Spaans zal geen probleem zijn.

Maar het is wel een geweldig idee, oorlog met drugs enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk een compleet nieuwe stad,en dat hoop ik ook ^_^.Ik denk dat het in Gta 5 zich gaat afspelen in Europa ergens.Waarom weet ik niet :D

Als er een gta uitkomt die afspeeld in europa zal ik m niet kopen, want bij gta's die afspelen in de vs heb ik een groter ''gtagevoel'' :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou hierop kunnen we je 'bijna' van verzekeren, een GTA zal zowieso in de VS plaatsvinden en maar goed zo, een GTA in Europa zou ook niet zo goed verkopen, ik zie maar weinig Amerikanen een GTA over iets anders dan hun eigen grondgebied kopen, wij denken hier gewoon anders over en ons kan het geen zak schelen waar het spel zich afspeelt zolang het een GTA is met een goed verhaal, een toffe omgeving en een plezante gameplay. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...