Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik denk volgend gta washington D.C gaan worden dan niet misschien ook hele california of hele amerika

Een parodie op HEEL Amerika zou nogal een hele kluts van dingen worden en ook een hele grote map moeten hebben, R* zou het eerder bij een stad of staat houden :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat LC in GTA IV er heel anders uitziet dan in LCS.

Maar Vice City lijkt me niet een goeie stad om er voor de derde keer een nieuwe GTA af te laten spelen.

San Andreas zou wel een leuke locatie zijn, maar nog leuker als ze misschien een échte stad gebruiken, of een nieuwe stad aanmaken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat LC in GTA IV er heel anders uitziet dan in LCS.

Maar Vice City lijkt me niet een goeie stad om er voor de derde keer een nieuwe GTA af te laten spelen.

San Andreas zou wel een leuke locatie zijn, maar nog leuker als ze misschien een échte stad gebruiken, of een nieuwe stad aanmaken. :7

Mijn voorkeur gaat naar de nieuwe stad.(LC is ook al 3 keer gebruikt hoor)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik hoop nog steeds op vice city, maar ik denk dat het dan wel Miami gaat worden.

Aangezien GTA IV ook gewoon Liberty City heet maar eigenlijk is het new york.

Lijkt me zeer vet om dat blauwe water en die gouden stranden met die mooie graphics te zien.

Hoop dat het zich dan wel weer in de 80´s afspeelt, man wat had vice city toch een mooie sfeer.... :bier:

Edit: sorry :( had niet gezien dat dit een oud topic was, had de link gevonden in een nieuw topic die nog maar net was aangemaakt. Daarin zei iemand dat er al een topic over was, daarom poste ik in dit topic.

Bewerkt: door .Exorcist
Link to comment
Delen op andere websites

Stel dat er een nieuwe GTA kom, hoop ik niet dat R* weer met Liberty city op de proppen komt. Dat begint namelijk best wel te worden, en ook redelijk saai. 4 Keer dezelfde stad is best veel, maar inderdaad wil ik GTA Vice City wel eens in mooie grapichs zien. Ik denk trouwens niet dat een GTA buiten de VS wel zo leuk is. Een GTA die in Nederland afspeelt. Wat is daar nu leuk aan? "Hey, lets dealing cheese!" Zou jij dat willen? In kaas handelen, windmolens opblazen, als wapens een klomp en een Waterpistooltje. Nah, doe mij maar een GTA in de VS!

Link to comment
Delen op andere websites

Stel dat er een nieuwe GTA kom, hoop ik niet dat R* weer met Liberty city op de proppen komt. Dat begint namelijk best wel te worden, en ook redelijk saai. 4 Keer dezelfde stad is best veel, maar inderdaad wil ik GTA Vice City wel eens in mooie grapichs zien. Ik denk trouwens niet dat een GTA buiten de VS wel zo leuk is. Een GTA die in Nederland afspeelt. Wat is daar nu leuk aan? "Hey, lets dealing cheese!" Zou jij dat willen? In kaas handelen, windmolens opblazen, als wapens een klomp en een Waterpistooltje. Nah, doe mij maar een GTA in de VS!

mmh, misschien kunnen ze beter GTA VC en een andere stad samenvoegen met NIEUWE GRAPHICS voor de PS3,PC,Xbox360 dat zou lol zijn maar je hebt gelijk over de liberty city je word het moe gespeeld als ze telkens de zelfde stad gebruiken

Misschien een game genaamd GTA ComeBack waar alle hoofdpersonages in 1 game word gezet dat je een van die andere kerels kan kiezen bv Tommy Vercetti dat je samen met de andere een 'GANG' kan vormen en de continenten overnemen

-En dat je in veel huizen kan binnengaan

-Misschien ook bekende merken bv: Ford,Opel,Citroen,BMW,Mercedes

-En een GROTE WERELD

Dat zou dan well een goede game worden maar dat zal te veel dingen nodig hebben om dat te starten

maar het zou wel leuk zijn :) wat denken jullie over dit?

Link to comment
Delen op andere websites

heb dan liever een gta in housten of toch weer sa met die beter graphics en betere maps :puh:

maar die zal denk ik pas,als hij komt,voor een nieuwe next-gen console :(

greets :cya:

Omdat?

Vergeet niet dat op de PS2 ook 5GTA's kwamen. Ik denk dat de ps3 2GTA's zal kweken. GTAIV(inclusief de expansions) en eentje die in de toekomst gaat komen.

Link to comment
Delen op andere websites

heb dan liever een gta in housten of toch weer sa met die beter graphics en betere maps :puh:

maar die zal denk ik pas,als hij komt,voor een nieuwe next-gen console :(

greets :cya:

Omdat?

Vergeet niet dat op de PS2 ook 5GTA's kwamen. Ik denk dat de ps3 2GTA's zal kweken. GTAIV(inclusief de expansions) en eentje die in de toekomst gaat komen.

waarom hebben die ps3'ers het nou steeds over aparte expansions voor hun console,geef me 1 duidelijke en betrouwbare bron dat het echt komt :duh:

Het klinkt ook gewoon niet: Grand Theft Auto Amsterdam :puh:

zoals de afkorting gta 4, gta a :puh:

lijkt mij wel leuk,alleen moeten ze het een paar jaar terug doen,toen de politie in van die golfjes reed :schater: ,lijkt me wel leuk,met van die kleine golfjes over de grachten racen :puh:

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

heb dan liever een gta in housten of toch weer sa met die beter graphics en betere maps :puh:

maar die zal denk ik pas,als hij komt,voor een nieuwe next-gen console :(

greets :cya:

Omdat?

Vergeet niet dat op de PS2 ook 5GTA's kwamen. Ik denk dat de ps3 2GTA's zal kweken. GTAIV(inclusief de expansions) en eentje die in de toekomst gaat komen.

waarom hebben die ps3'ers het nou steeds over aparte expansions voor hun console,geef me 1 duidelijke en betrouwbare bron dat het echt komt :duh:

Het klinkt ook gewoon niet: Grand Theft Auto Amsterdam :puh:

zoals de afkorting gta 4, gta a :puh:

lijkt mij wel leuk,alleen moeten ze het een paar jaar terug doen,toen de politie in van die golfjes reed :schater: ,lijkt me wel leuk,met van die kleine golfjes over de grachten racen :puh:

Bedenk wel dat Rockstar bijna nooit de echte stadsnaam heeft gebruikt. (Uitzondering = GTA Londen) Dus ik neem aan dat ze wel een andere naam verzinnen voor Amsterdam. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb dan liever een gta in housten of toch weer sa met die beter graphics en betere maps :puh:

maar die zal denk ik pas,als hij komt,voor een nieuwe next-gen console :(

greets :cya:

Omdat?

Vergeet niet dat op de PS2 ook 5GTA's kwamen. Ik denk dat de ps3 2GTA's zal kweken. GTAIV(inclusief de expansions) en eentje die in de toekomst gaat komen.

waarom hebben die ps3'ers het nou steeds over aparte expansions voor hun console,geef me 1 duidelijke en betrouwbare bron dat het echt komt :duh:

Het klinkt ook gewoon niet: Grand Theft Auto Amsterdam :puh:

zoals de afkorting gta 4, gta a :puh:

lijkt mij wel leuk,alleen moeten ze het een paar jaar terug doen,toen de politie in van die golfjes reed :schater: ,lijkt me wel leuk,met van die kleine golfjes over de grachten racen :puh:

lol die kleine golfjes daar zou ik wel eens willen in rijden en een ''ganster'' uit hange :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb dan liever een gta in housten of toch weer sa met die beter graphics en betere maps :puh:

maar die zal denk ik pas,als hij komt,voor een nieuwe next-gen console :(

greets :cya:

Omdat?

Vergeet niet dat op de PS2 ook 5GTA's kwamen. Ik denk dat de ps3 2GTA's zal kweken. GTAIV(inclusief de expansions) en eentje die in de toekomst gaat komen.

waarom hebben die ps3'ers het nou steeds over aparte expansions voor hun console,geef me 1 duidelijke en betrouwbare bron dat het echt komt :duh:

Het klinkt ook gewoon niet: Grand Theft Auto Amsterdam :puh:

zoals de afkorting gta 4, gta a :puh:

lijkt mij wel leuk,alleen moeten ze het een paar jaar terug doen,toen de politie in van die golfjes reed :schater: ,lijkt me wel leuk,met van die kleine golfjes over de grachten racen :puh:

Bedenk wel dat Rockstar bijna nooit de echte stadsnaam heeft gebruikt. (Uitzondering = GTA Londen) Dus ik neem aan dat ze wel een andere naam verzinnen voor Amsterdam. :puh:

Grand Theft Auto Small Town

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...