Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

little e. Wil je kappen met die gangster praatjes. Mss trek je nu zo;n grote bek omdat je onzeker bent, maar je blijft een klein pikkie hier. Je krijgt van mij een warn van 25% (meer kan ik in mn eentje niet geven) als je niet onmiddelijk stopt met dat zielige gedoe.

jij weet niet wat ik meemaak gast!!!

kom op man

het leven is niet zo makelijk als dat het voor jou is

en dan ben ik wel eigenwijs maar je weet neit wat ik mee heb gemaakt

toon is respcect voor mensen leer het nou ook een sjonge!!

als je mij die respect geeft

rkijg je het dubbel trug

en er zijn maar een aantal mensen die respcect tonen

dus ga niet praten!

de eerste gta met pijl en boog :7

Link to comment
Delen op andere websites

Meschien is de volgende gta wel niet weet vc want ze hebben zelf gezegt dat ze

vonden dat ze in gta 3 de sfeer niet goed hadden na gemaakt.Dit betekent dat denk ik niet

dat ze weer alle steden opniew gaan doen....Ik hoob wel dat het vc word want ik vind die stijl vet 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, laten we lekker tussen die gore Engelsen gaan zitten :duh: .

Amerika bevalt me wel. Dat er andere mensen dan Amerikanen in voorkomen, oke. Maar ik moet dus echt niks hebben van bijvoorbeeld een GTA Ajaxcieden City.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Laat ze maar weer een nieuwe GTA Londen maken, Amerika hebben we wel zo gehad dacht ik? :puh:

J ahoor, hier moet ik CG gelijk in geven, waarom zouden ze dat nu doen?

Want Engeland is toch zo geweldadig :7 , zelfs nog meer dan de VS.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf altijd erg verslaafd geweest aan Mafia (en kan niet w88 totdat mafia 2 uitkomt!!)

Misschien komt er wel een Gta deel uit dat lijkt op de mafia game....

Uiteraard dan dikker, vetter en wreder...?!

Nee, ze zouden dat gewoon als 2 verschillende games moeten houden, anders zouden alle 2 de games

afzwakken in waarde :) , want dan is geen van beide origineel en lijken het bijna kopieën ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf altijd erg verslaafd geweest aan Mafia (en kan niet w88 totdat mafia 2 uitkomt!!)

Misschien komt er wel een Gta deel uit dat lijkt op de mafia game....

Uiteraard dan dikker, vetter en wreder...?!

Nee, ze zouden dat gewoon als 2 verschillende games moeten houden, anders zouden alle 2 de games

afzwakken in waarde :) , want dan is geen van beide origineel en lijken het bijna kopieën ;) .

Hoeft niet, kan ook betekenen dat ze allebei beter worden omdat ze bijde elkaar willen overtreffen. Kijk maar naar GH en Rock Band, maarja ik heb ook liever dat GTA in zijn eigen stijl door gaat, want deze stijl vind ik geweldig:P

Bewerkt: door super BV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf altijd erg verslaafd geweest aan Mafia (en kan niet w88 totdat mafia 2 uitkomt!!)

Misschien komt er wel een Gta deel uit dat lijkt op de mafia game....

Uiteraard dan dikker, vetter en wreder...?!

Nee, ze zouden dat gewoon als 2 verschillende games moeten houden, anders zouden alle 2 de games

afzwakken in waarde :) , want dan is geen van beide origineel en lijken het bijna kopieën ;) .

Hoeft niet, kan ook betekenen dat ze allebei beter worden omdat ze bijde elkaar willen overtreffen. Kijk maar naar GH en Rock Band, maarja ik heb ook liever dat GTA in zijn eigen stijl door gaat, want deze stijl vind ik geweldig:P

Nee, zowieso gaat dat verslechteren, omdat 2 stijlen uit 2 verschillende games combineren alleen maar een ramp kan worden voor 1 van de 2 :7 . GH en Rockband zijn 2 games met hetzelfde thema,

maar natuurlijk zou ik wel graag een SA-IV combinatie willen zien ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...