Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

We dwalen nogal van het onderwerp af. Amsterdam en Brussel hebben zo hun eigen kenmerken en beroemdheden, maar dat is voor deze discussie niet relevant.

Zelf zou ik het niet weten, ik laat het gewoon op me afkomen en zie wel wat er na GTA IV komt, als er überhaupt een GTA komt natuurlijk.

Nu dus weer ontopic.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Okee, weet je wat? Ik heb een goede bui dus laten we eens kijken of we het niveau van het topic wat kunnen opkrikken. Slotje kan immers altijd nog, nietwaar?

Laten we het topic iets globaler maken. Er is nog vrijwel niets bekend over de toekomst van GTA, dus lukraak dingen roepen over de nieuwe locatie heeft geen zin.

Onlangs las ik dat Sam en Dan Houser er nog niet uit zijn of de wereld uit GTA IV zal worden aangehaald in eventuele volgende GTA's (zoals het geval was met GTA III), of dat het alleenstaande GTA zal worden. Dat doet vermoeden alsof er al rekening wordt gehouden met meer GTA's, maar dat het nog niet duidelijk is of de verhaallijnen zullen aansluiten. Concrete plannen zijn er in ieder geval nog niet, anders wisten ze dit natuurlijk al wel.

Een GTA na GTA IV acht ik zeker niet onwaarschijnlijk, maar ik denk niet dat deze GTA V zal heten. Ieder volgend nummer in GTA geeft een nieuwe aanpak aan. Rockstar heeft zoveel werk van de nieuwe engine gemaakt, dat ik me niet kan voorstellen dat ze daar niet uitvoerig gebruik van zullen maken. Eerst een aantal spin-offs van GTA IV dus, evenals GTA Vice City en GTA San Andreas op GTA III volgde.

Daarop aansluitend is de locatie van de GTA na GTA IV de vraag. Dat Liberty City de eerste van de nieuwe GTA reeks is doet veel mensen vermoeden dat Rockstar Games weer het rijtje Liberty City, Vice City en San Andreas afwerkt (overigens, zelfs als dat het geval zou zijn zou de volgense locatie nog niet duidelijk zijn, aangezien Vice City en San Andreas in de originele GTA omgedraaid waren). Ik acht dit niet waarschijnlijk. Rockstar geeft als reden voor de keus van Liberty City aan dat ze vonden dat ze in GTA III niet van New York gemaakt hebben wat ze hadden kunnen doen, in tegenstelling dat Miami en San Fransisco, Los Angeles en Las Vegas. Los hiervan een gedachtekronkel: Stel dat Vice City de volgende locatie was, hoe zou die GTA dan heten? GTA Vice City is immers al bezet. GTA IV Vice City? GTA Vice City 2? Ben ik de enige die vindt dat dat voor geen meter klinkt?

Ik verwacht een nieuwe locatie. Er zijn nog zat geschikte steden in de Verenigde Staten te vinden. Rockstar heeft ook laten weten 'niet afkeurend' tegenover een locatie buiten Amerika te staan. Met een GTA in Londen zou Rockstar een boel fans een groot plezier doen. En een paar jaar geleden, nog voor de productie van GTA San Andreas, schijnt Rockstar ook op bezoek in Amsterdam geweest te zijn, met als reactie dat 'Amsterdam een stad met veel potentie voor een game is", maar dat ze destijds nog niet in staat waren de feeling van de stad goed weer te geven. Als New York ondertussen kan, dan wellicht ook..?

hoeraaa! amsterdam!!!

Link to comment
Delen op andere websites

En Sin City?? Tenzij je in GTA 5 steden moet bouwen zie ik niet in waarom je die naam zou gebruiken

(Sin City = Las Vegas)

De enige kans dat een GTA-deel zich in Nederland gaat afspelen is wanneer Rockstar overgenomen wordt door Davilex. Ik vrees dat die gasten hier gewoon waren om van de drugs en betaalde liefde te genieten en dit verpakten met een mooi smoesje 'cultuur snuiven voor een potentiële game'. Met de nadruk op snuiven. ;)

En ik sta helemaal niet negatief tegenover een GTA in Londen. Vooral als het zoals London 1969 zich afspeelt in "Swinging London" eind jaren '60. Het tegenovergestelde verkeer zal even wennen zijn maar verder zijn er genoeg landmarks en cultuurfacetten om een perfecte sfeer te creëren. Niet als GTA5 maar gewoon op de GTA4 engine.. soort Vice City/San Andreas dus. Plak er wat English countryside bij en klaar is kees.

Link to comment
Delen op andere websites

IK heb niet echt zin om nu al te gaan nadenken over GTA V. maar als het uitkomt denk ik dat het eind 2008 of 2009 zal zijn. En zeer waarschijnijk zal het zich weer afspelen in een Amerikaanse stad.

Eind 2008..gta 4 komt rond maart/april uit, dus moeten ze in iets meer dan een half jaar een heel nieuw deel maken, terwijl ze over gta 4 al meer dan 3 jaar doen? :puh: Beetje mis geschat.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

IK heb niet echt zin om nu al te gaan nadenken over GTA V. maar als het uitkomt denk ik dat het eind 2008 of 2009 zal zijn. En zeer waarschijnijk zal het zich weer afspelen in een Amerikaanse stad.

Eind 2008..gta 4 komt rond maart/april uit, dus moeten ze in iets meer dan een half jaar een heel nieuw deel maken, terwijl ze over gta 4 al meer dan 3 jaar doen? :puh: Beetje mis geschat.

Denk ik ook, maar ik denk dat Brussel mss wel nog een kans zou hebben :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, wat een slap gezwets.......

Waarom doe je dit. Eigenlijk word dit als spam gerekend. Als je geen warn wil krijgen van een admin zou ik als ik jou was stoppen.

Ahja, laat hem de sfeer maar proberen te verpesten, gewoon niet op reageren.:D

Een gta in Londen zou zeker wel eens leuk zijn. Maar ik denk persoonlijk dat Rockstar de komende jaren in Amerika blijft.

Maar mijn droom is toch wel ooit eens met een Gta persoon in Stadje Brussel ronddwalen.:D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...