Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

Wat geweldig idee zou zijn is GTA4 Holland: Dan echt in heel nederland. BV van maastricht naar groningen. mooi kaas jatten, boeren op klompen lopen. En nog veeeeel meeer!!! :D^_^:bier:

Dat is een zwaar idioot idee en dat is ook nog niks aan. Ik denk dat de volgende GTA gewoon weer in Amerika afspeelt, net als alle andere 3D GTA's. Verder kan ik er nog weinig of bedenken, want je weet gewoon nog helemaal niks.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat geweldig idee zou zijn is GTA4 Holland: Dan echt in heel nederland. BV van maastricht naar groningen. mooi kaas jatten, boeren op klompen lopen. En nog veeeeel meeer!!! :D^_^:bier:

klompen lopen? jij bent zeker boer of niet? even serieus man wie in de hele wereld will een spel spele met klompen en kaas en super veel slootjes ?? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat geweldig idee zou zijn is GTA4 Holland: Dan echt in heel nederland. BV van maastricht naar groningen. mooi kaas jatten, boeren op klompen lopen. En nog veeeeel meeer!!! :D^_^:bier:

Lol, dat zou echt de saaiste gta zijn van allemaal. :dans:

Bewerkt: door Renne
Link to comment
Delen op andere websites

En waarschijnlijk zal die Gta dan vast niet komen omdat Rockstar wil dat het in Amerika en omstreeks wil afspelen. Maar wat Gta Holland betreft kan de klompen weg blijven en gewoon '' De dam '' maken van Amsterdam en '' Het Paleis Op Dam '' etc... En dan in alle gemeentes ofzo iets maken , Een evenment.

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, wat een slap gezwets.......

Waarom doe je dit. Eigenlijk word dit als spam gerekend. Als je geen warn wil krijgen van een admin zou ik als ik jou was stoppen.

Waarom doe JIJ dit?

Ik wil nu geen discussie maken...

Ontopic:

Ik zou het liefst eens een GTA hebben het zal er toch nooit van komen: die in London is.

Opnieuw,maar dan Next Gen.

Ik vind London gewoon een GTA stad :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, wat een slap gezwets.......

Waarom doe je dit. Eigenlijk word dit als spam gerekend. Als je geen warn wil krijgen van een admin zou ik als ik jou was stoppen.

Waarom doe JIJ dit?

Ik wil nu geen discussie maken...

Ontopic:

Ik zou het liefst eens een GTA hebben het zal er toch nooit van komen: die in London is.

Opnieuw,maar dan Next Gen.

Ik vind London gewoon een GTA stad :)

Gta londen zal mischien niet binnen de eerste jare uitkomen maar in de iets verdere toekomst van Gta zie ik ze wel eens een spel maken in Londen.

Zeg nooit nooit é :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nee Afrika zal het niet worden, dan zou je er eigenlijk ook dieren in moeten doen. Wat is Afrika zonder dieren.

Ik denk namelijk niet dat Rockstar dieren zal gebruikenn in 1 van hun GTA's misschien wel wat vogels, een kat of papagaai maar geen grote dieren. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

hallo allemaal ik heb net deze topic door gelezen en heb net GTA IV uitgespeeld :D

dus ik dacht ik doe een beetje onderzoek naar GTA V

om dit topic te continueren nadat GTA IV is uitgekomen en waarschijnlijk door de meesten al uit is gespeeld

ik zal een paar spoilers plaatsen de gene die het spel niet hebben uitgespeeld of geen spoilers willen zien niet de spoiler bekijken ;)

om een eerste argument te leveren...

alle GTA games hebben zich afgespeeld in een engelstalige land.. amerika en UK...

wat ik eerder in de topic ook heb gehoord is dat het zich in meerdere steden afspeelt zoals londen rotterdam brussel amsterdam parijs...

en nu de spoiler niet echt denderend maar wel een clue

in GTA IV is de enigste stad waarvan ik weet dat die echt vaak genoemd is, is Vice City.. een keer had roman je een SMS gestuurd waarin stond van laat Dimitri met rust en doe de deal zodat Malorie en ik en jij naar Vice City op once honey moon kunnen gaan en eerder op een missie met Phil Bell heb je de missie waarbij je de Boathouse moot invaden voor de herione.. toen mentionde hij dat de heroine per boot vanuit Vice City wordt verscheept en nog een derde als ik het goed heb waarvan ik me het niet meer kan herineren.. en in GTA III werd ook gementioned door een of andere gast toendertijd ik geloof met een cowboy hoed.. ill see you in Vice City.. dus en de volgende GTA speelde zich toen ook af in Vice City.. dus ik denk dat we gewoon kunnen aannemen dat de "hints" om het zo maar even te zeggen wel kloppen[/font]

en om terug te komen op hierop

Een GTA na GTA IV acht ik zeker niet onwaarschijnlijk, maar ik denk niet dat deze GTA V zal heten. Ieder volgend nummer in GTA geeft een nieuwe aanpak aan. Rockstar heeft zoveel werk van de nieuwe engine gemaakt, dat ik me niet kan voorstellen dat ze daar niet uitvoerig gebruik van zullen maken. Eerst een aantal spin-offs van GTA IV dus, evenals GTA Vice City en GTA San Andreas op GTA III volgde.

Ik acht het heel goed wel mogelijk want de oude gta's hadden niet echt een nieuwe engine referende naar GTA I en II en daarnaast ook nog GTA III speelde zich af in Liberty City en toen GTA IV ook...

maar ook nog terug komend op mijn comment dat alle GTA's zich afspeelden in een Engelstalig land... in de nieuwe GTA IV worden er een aantal talen gesproken onder andere Rusisch ,Servisch en Jamaicaans... wat ook wel in andere games gebeurt is dat de mensen in een niet engelstalig land gewoon engels spreken en af en toe hoor je nog wat terug uit de originele taal in bepaalde cutscenes en pedestrians.. dus dat maakt ook weer mogelijk heden open in andere landen zoals eerder gementioned bijvoorbeeld europa of wat dan ook

als ik nog wat weet kom ik er nog op terug

tot zover is dit wat ik te melden had :puh:,

Amplitude

Bewerkt: door amplitude
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...