Jump to content

GTA na GTA IV?

Gijsso

Recommended Posts

Ik heb Gta IV bijna uitgespeeld (tof spel) met een goed verhaal Ik heb pas zitten na denken hoe een volgende gta zal zijn dat zich afspeeld in de jaren 30 of 40. (nu weer in liberty city met een "ouderwets" New York sfeertje. Hebben jullie die nieuwste King kong film gezien? Die sfeer krijgt gta dan :puh: lol Wie weet gaat dit ook in di e tijd afspelen hehe dan ervaar je die oude realistishe stad zelf en heeft alles effect op wat jij doet => stel je maar eens voor: Liberty city s'Nachts met allerlij lichten en glamour, mensen met zoon hoed op en een snor en een sigaar, opnieuw weer uit kunnen gaan en ouderwetse comedy shows bekijken :> PS: Het is maar een idee en ik vraag me af wat jullie hiervan vinden ^^

>>> Door Lantyz: Topics samengevoegd<<<

Delen op andere websites

• Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

16

• frankyyguy

10

• wesley123

7

• NickOwnage

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

als je dat wil moet je mafia ofzo gaan spelen, die tijd is niet erg leuk voor een gta vind ik

ja, alleen is dit in een veel echtere stad met allerlij lichten en glamour en heeft alles effect op wat jij doet net als gta IV. "lijkt mij wel grappig met veel mogelijkheden" lol

Bewerkt: door frankyyguy
Delen op andere websites

Er is al een spel geweest met de setting jaren 30 new york. Eigenlijk was dat niet zo leuk, omdat de auto's verzelijk slecht waren in die tijd voor onze wensen van nu. Ik hoop/weet zeker dus dat dat niet gebeuren.

Delen op andere websites

Nee, dan gaat GTA meer op 'Godfather De Game' lijken en dat zou mij niet leuk ljiken.

Laat mij maar gewoon freeroamen in een moderne tijd/stad. 0_0

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Delen op andere websites

Is in pricipe geen slecht idee maar het lijkt me beter dat het spel zich dan afspeeld in de '60-'70's. ;)

Het is dan weer eens wat anders, want nu zijn er toch al verschillende GTA's die in dit tijdperk zich afspeelden. ('90-2000-...)

Moest Rockstar terug een GTA maken dat zich afspeeld in dit tijdperk dan zou de vernieuwing er wel af zijn denk ik.

Ofwel kunnen ze met een heel nieuw concept afkomen, vernieuwde ideën en andere indruk.

Ben wel eens beniewd naar wat er gaat komen!

Groetjes C. :cya:

Delen op andere websites

Haha, GTA IV is nog maar één maand uit, en mensen beginnen al weer te praten over het volgende deel. :puh:

Ik denk toch echt niet dat het volgende deel van GTA zich in de jaren 30 a 40 afspelen. Nee, het wordt natuurlijk geen 'King Kong' sfeertje. Maar netzoals hierboven mij werdt gezegt, 'Misschien een Godfather iets'. Dat het meer met de maffia heeft te maken. Ik zelf hoop dat het volgende deel van GTA rondt deze tijd afspeelt. Netzoals GTA IV, IV speelt zich af in 2007. Maar goed, daar 'zeuren' we over 11 a 12 maanden wel weer over :puh: Nu moeten we nog genieten van Grand Theft Auto IV.. ;)

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Delen op andere websites

hallo allemaal ik heb net deze topic door gelezen en heb net GTA IV uitgespeeld :D

dus ik dacht ik doe een beetje onderzoek naar GTA V

om dit topic te continueren nadat GTA IV is uitgekomen en waarschijnlijk door de meesten al uit is gespeeld

ik zal een paar spoilers plaatsen de gene die het spel niet hebben uitgespeeld of geen spoilers willen zien niet de spoiler bekijken ;)

om een eerste argument te leveren...

alle GTA games hebben zich afgespeeld in een engelstalige land.. amerika en UK...

wat ik eerder in de topic ook heb gehoord is dat het zich in meerdere steden afspeelt zoals londen rotterdam brussel amsterdam parijs...

en nu de spoiler niet echt denderend maar wel een clue

in GTA IV is de enigste stad waarvan ik weet dat die echt vaak genoemd is, is Vice City.. een keer had roman je een SMS gestuurd waarin stond van laat Dimitri met rust en doe de deal zodat Malorie en ik en jij naar Vice City op once honey moon kunnen gaan en eerder op een missie met Phil Bell heb je de missie waarbij je de Boathouse moot invaden voor de herione.. toen mentionde hij dat de heroine per boot vanuit Vice City wordt verscheept en nog een derde als ik het goed heb waarvan ik me het niet meer kan herineren.. en in GTA III werd ook gementioned door een of andere gast toendertijd ik geloof met een cowboy hoed.. ill see you in Vice City.. dus en de volgende GTA speelde zich toen ook af in Vice City.. dus ik denk dat we gewoon kunnen aannemen dat de "hints" om het zo maar even te zeggen wel kloppen[/font]

en om terug te komen op hierop

Een GTA na GTA IV acht ik zeker niet onwaarschijnlijk, maar ik denk niet dat deze GTA V zal heten. Ieder volgend nummer in GTA geeft een nieuwe aanpak aan. Rockstar heeft zoveel werk van de nieuwe engine gemaakt, dat ik me niet kan voorstellen dat ze daar niet uitvoerig gebruik van zullen maken. Eerst een aantal spin-offs van GTA IV dus, evenals GTA Vice City en GTA San Andreas op GTA III volgde.

Ik acht het heel goed wel mogelijk want de oude gta's hadden niet echt een nieuwe engine referende naar GTA I en II en daarnaast ook nog GTA III speelde zich af in Liberty City en toen GTA IV ook...

maar ook nog terug komend op mijn comment dat alle GTA's zich afspeelden in een Engelstalig land... in de nieuwe GTA IV worden er een aantal talen gesproken onder andere Rusisch ,Servisch en Jamaicaans... wat ook wel in andere games gebeurt is dat de mensen in een niet engelstalig land gewoon engels spreken en af en toe hoor je nog wat terug uit de originele taal in bepaalde cutscenes en pedestrians.. dus dat maakt ook weer mogelijk heden open in andere landen zoals eerder gementioned bijvoorbeeld europa of wat dan ook

als ik nog wat weet kom ik er nog op terug

tot zover is dit wat ik te melden had :puh:,

Amplitude

Dat over Vice City zou inderdaad nog wel eens kunnen kloppen, dat die stad terugkomt. Want er word inderdaad naar verwezen in sommige cutscenes ed.

Ook is er, net als voor Los Santos, een bord met $200 to Vice City. Dus dat het volgende deel zich in Vice City afspeelt lijkt mij vrij logisch.

Delen op andere websites

Ik hoop eerlijk gezegd op oost europa, meer russen :puh:. En dan van die mooie trabantjes en tanks van 'the red army'. Lijkt me echt vet leuk.

Ik hoop in ieder geval dat het niet een re-make wordt van VC of SA. Ik hoop op iets nieuws.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...