Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

Waarom de volgende keer geen stad als Chicago of een stad in de toekomstige tijd. net als gta2

dat zou me wel vet lijken :Y

Opbatsen met die toekomst rotzooi, gewoon deze tijd!

In Vice City, in de nieuwe deel!

Dat wil ik graag zien, opzouten met SA, te groot, zeker als er geen vliegtuigen zijn.

Misschien dat je kan 'reizen', dan naar LA(LS),SF(SF),LV(LV),Miami(VC) en dan New York(LC).

Dat zou meer cooler lijken.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

GTA V heeft al een verhaal. De plaats is nog niet bekend gemaakt..

Zoals één van de admins een paar pagina's eerder (post van eind 2007 geloof ik?) al aangaf, een GTA V is nog héél ver weg. Zoals bij GTA III ook het geval was, een nieuwe engine, en daarvan een franchise maken (III, VC, SA, LCS, VCS) zal waarschijnlijk nu ook het geval zijn. Dus kan je verwachten dat je een nieuwe stad gaat zien op dezelfde engine. GTA Whatever, zeg maar. Wat R* al heeft aangegeven, ze weten nog niet of Niko met ons mee gaat reizen als character.

Bij het wegdromen en fantaseren geef ik dan mijn toekomstdroom ook maar even aan. Tot nu toe (vanaf III) hebben alle gta's zich afgespeeld in amerikaanse steden. GTA, even ter verfrissing :puh: staat voor Grand Theft Auto. In Amerika is Detroit dé autostad bij uitstek: Daar hebben alle grote amerikaanse autoproducenten zo ongeveer wel een fabriek gehad, off de fabriek staat er nog! Aangezien R* in deze GTA IV bij iedere auto nu ook een merk erop heeft geplakt, zie ik het als wel enigzins reëel dat de volgende stop van IV in Detroit plaatsvindt. De gemiddelde inwoner van Detroit is best arm geweest de afgelopen decennia, allemaal fabrieksmedewerkers. (Denk aan 8 Mile, de film) Zoals Detroit werd neergezet in de film, dat was wanneer je het gangsterthema even deels weglegt, een geniaal GTA sfeertje! Trailerparks, fabrieken, arme wijken... Die depri sfeer. En aan de andere kant van de stad de rijke fabrieksbazen die bijverdienen door criminaliteit!

Stel je voor dat we met Niko en Roman naar Detroit gaan, en dat ze daar voor de verandering eens een echte baan krijgen in eerste instantie? ipv criminaliteit of een taxibedrijfje? Dat de story wordt dat ze daar samen gaan werken,in persue of The American Dream? Dat de volledige tutorial van de game nog te maken heeft met werken in de fabriek, maar dat na de tutorial de verhaallijn ineens omslaat omdat één van de twee toch wéér in het criminele wereldje belandt, bijvoorbeeld Roman door zijn gokverslaving, of Niko door zijn verleden? En dan breekt natuurlijk ook in Detroit de GTAhel los! :tu:

Het is natuurlijk fantaseren, maar het lijkt me wel mogelijk. Ook omdat GTA IV zo'n geweldig onverwachte storyline heeft die veel meer nog naar realisme reikt! Who's with me?! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V heeft al een verhaal. De plaats is nog niet bekend gemaakt..

Zoals één van de admins een paar pagina's eerder (post van eind 2007 geloof ik?) al aangaf, een GTA V is nog héél ver weg. Zoals bij GTA III ook het geval was, een nieuwe engine, en daarvan een franchise maken (III, VC, SA, LCS, VCS) zal waarschijnlijk nu ook het geval zijn. Dus kan je verwachten dat je een nieuwe stad gaat zien op dezelfde engine. GTA Whatever, zeg maar. Wat R* al heeft aangegeven, ze weten nog niet of Niko met ons mee gaat reizen als character.

Bij het wegdromen en fantaseren geef ik dan mijn toekomstdroom ook maar even aan. Tot nu toe (vanaf III) hebben alle gta's zich afgespeeld in amerikaanse steden. GTA, even ter verfrissing :puh: staat voor Grand Theft Auto. In Amerika is Detroit dé autostad bij uitstek: Daar hebben alle grote amerikaanse autoproducenten zo ongeveer wel een fabriek gehad, off de fabriek staat er nog! Aangezien R* in deze GTA IV bij iedere auto nu ook een merk erop heeft geplakt, zie ik het als wel enigzins reëel dat de volgende stop van IV in Detroit plaatsvindt. De gemiddelde inwoner van Detroit is best arm geweest de afgelopen decennia, allemaal fabrieksmedewerkers. (Denk aan 8 Mile, de film) Zoals Detroit werd neergezet in de film, dat was wanneer je het gangsterthema even deels weglegt, een geniaal GTA sfeertje! Trailerparks, fabrieken, arme wijken... Die depri sfeer. En aan de andere kant van de stad de rijke fabrieksbazen die bijverdienen door criminaliteit!

Stel je voor dat we met Niko en Roman naar Detroit gaan, en dat ze daar voor de verandering eens een echte baan krijgen in eerste instantie? ipv criminaliteit of een taxibedrijfje? Dat de story wordt dat ze daar samen gaan werken,in persue of The American Dream? Dat de volledige tutorial van de game nog te maken heeft met werken in de fabriek, maar dat na de tutorial de verhaallijn ineens omslaat omdat één van de twee toch wéér in het criminele wereldje belandt, bijvoorbeeld Roman door zijn gokverslaving, of Niko door zijn verleden? En dan breekt natuurlijk ook in Detroit de GTAhel los! :tu:

Het is natuurlijk fantaseren, maar het lijkt me wel mogelijk. Ook omdat GTA IV zo'n geweldig onverwachte storyline heeft die veel meer nog naar realisme reikt! Who's with me?! _O_

echt een goeie levendige fantasie heb je :dans::tu:.. maar omdat alle gta's nog in Liberty city, vice city en san andreas hebben afgespeeld denk ik niet dat de volgende nu in een keer naar detroit zal gaan het word (denk ik zelf dan) weer vice city of san andreas.. ook door de vele verwijzingen in het spel naar die steden (zie ook de ticket naar sa op de social club website)

Link to comment
Delen op andere websites

echt een goeie levendige fantasie heb je :dans::tu:.. (...)

Dank je, ik heb een zoontje van bijna vier, die heeft een hoop geestelijke creativiteit bij mij losgemaakt met al zijn verzinsels en spelelementen met zijn autootjes! :tu: Je zou bijna denken dat hij GTA verhalen verzint, zijn autootjes kunnen (volgens hem dan) springen, racen, superscheuren, poefen, piewen, enzovoorts! _O_

Ik dacht vroeger alleen.. nou ja, dat je ermee kon rijden. En dat deed ik dan ook! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Rensch Lantyz had het over GTA Vice City 2 etc. Maar ik denk dat ze daar niet meer op door zullen gaan aangezien de Stories dat al hebben gedaan. Een geheel nieuwe stad weet ik eigenlijk ook niet of ze dat zullen doen aangezien SA VC en Liberty al in GTA I verzonnen waren. Amsterdam is denk ik geen stad die groot genoeg is om er een heel mooie free roaming game van te maken. @Rensh Amsterdam zou opzich best kunnen. Zo klein is amsterdam niet vergeleken Liberty city. "wel vergeleken New York" maar NYC is ook wel behoorlijk groot en daar zouden auto's behoorlijk snel moeten spawnen achter elkaar om de stad zo "druk" te maken met files etc.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

mensen hou op zeg we leven nu in 2008 met GTA 4 en niet een paar jaar later

Dat klopt, maar dit topic gaat dan ook niet over GTA V. Dit gaat over vervolgen. GTA IV kwam geloof ik zo'n zes jaar na GTA III. Dat betekent dat R* in die zes jaar tijd GTA VC, SA, LCS en VCS heeft gereleased. Dat zijn dus nog vier games in zes jaar tijd, rekensommetje geeft dus aan dat gemiddeld iedere 1,5 jaar we een nieuw deel van de franchise kunnen verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

echt een kansloos topic dit :N

je kan wel gaan speculeren maar dat heeft echt geen zin.. Net als gaan speculeren wat Nederland volgende week maandag tegen Italie gaat doen.. Heeft echt totaal geen zin :gaap:

ik zeg stiekem 2-1 hahahaha [/font]

Bewerkt: door GTAmitch
Link to comment
Delen op andere websites

GTA V heeft al een verhaal. De plaats is nog niet bekend gemaakt..

hoe kunnen ze al een verhaal hebben zonder plaats?

je kiest toch eerst een plaats, en daarom heen basseer je je verhaal?

of denk ik weer verkeerd...

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat te denken aan een Grand Theft Auto Europe City ( een verzonnen stad met hoofdsteden als "stadsdelen" en bestaande wijken uit verschillende landen uit Europa ) Dit leek me grappig maar natuurlijk ga ik er niet van uit dat dit komt. :puh: Europe City of Eurpa? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V heeft al een verhaal. De plaats is nog niet bekend gemaakt..

hoe kunnen ze al een verhaal hebben zonder plaats?

je kiest toch eerst een plaats, en daarom heen basseer je je verhaal?

of denk ik weer verkeerd...

volgens geruchten van niet lang geleden hadden ze al een verhaal. (dat ze nog geen stad bekend hebben gemaakt zegt niet dat die er niet is)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...