Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

Jij hebt niet bepaald opgelet, wel? :duh: GTA IV is juist zo volledig mogelijk New York, alleen mogen ze de officiële namen toch niet gebruiken! Het je al die gebouwen niet gezien die vrijwel gelijk zijn? IV is één grote parodie op New York.. De map, uptown, downdown Manhattan? (Alonquin)

Amerkia weet je wel, land van de aanklager? :D R* zou zwaar de (PIEP) zijn als ze de namen hadden gekopieerd.. Vandaar dat ze alles nét even anders hebben moeten noemen.

Het is juist het doel geweest om New York zo goed mogelijk neer te zetten, de gebouwen, de sfeer.. En deze lijn is een succesje geweest die een "top selling game ever" op heeft gebracht, dus de lijn van dit hoogst haalbare realisme laten ze echt never nooit meer schieten!

steden en namen kopieren is niet verboden. true crime NYC is ook gewoon New york en The getaway is ook echt in Londen.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jij hebt niet bepaald opgelet, wel? :duh: GTA IV is juist zo volledig mogelijk New York, alleen mogen ze de officiële namen toch niet gebruiken! Het je al die gebouwen niet gezien die vrijwel gelijk zijn? IV is één grote parodie op New York.. De map, uptown, downdown Manhattan? (Alonquin)

Amerkia weet je wel, land van de aanklager? :D R* zou zwaar de (PIEP) zijn als ze de namen hadden gekopieerd.. Vandaar dat ze alles nét even anders hebben moeten noemen.

Het is juist het doel geweest om New York zo goed mogelijk neer te zetten, de gebouwen, de sfeer.. En deze lijn is een succesje geweest die een "top selling game ever" op heeft gebracht, dus de lijn van dit hoogst haalbare realisme laten ze echt never nooit meer schieten!

steden en namen kopieren is niet verboden. true crime NYC is ook gewoon New york en The getaway is ook echt in Londen.

Ja, en waarom noemen ze GTA: London dan ook GTA: London ?

Ze willen gewoon hun eigen stijl hebben, met eigen namen, met hun eigen gebouwen, met eventuele grapjes erbij.

Nieuwe GTA? GTA V, ik hoop dat die in Vice City gaat afspelen.

Maar de helft zeg tdat die San Andreas komt, VUILE VOORKRUIPER!!!

:eten: ViceCity :eten: ViceCity :eten: ViceCity :eten: ViceCity :eten: ViceCity :eten: ViceCity :eten: ViceCity :eten: ViceCity :eten:

Later

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop ook cker dat de volgende gta in vice city gaat afspelen want dat is toch wel een van de mooiste plekken uit het gta universum.. toen ik gta vice city speelde kreeg ik echt een vakantie gevoel 8) en dat vond ik toch wel een van de tofste dingen uit die gta dus ik vraag me af hoe die next gen zou zijn

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop ook cker dat de volgende gta in vice city gaat afspelen want dat is toch wel een van de mooiste plekken uit het gta universum.. toen ik gta vice city speelde kreeg ik echt een vakantie gevoel 8) en dat vond ik toch wel een van de tofste dingen uit die gta dus ik vraag me af hoe die next gen zou zijn

Idd, dat sfeertje dat daar hangt, geeft zo'n goed gevoel.

Kun je merken dat we echt in die spellen inleven!

Please Rockstar, Put Vicecity in GTA V!

We want Vice City! We want Vice City! We want Vice City!

Later

Link to comment
Delen op andere websites

We want the Malibu club back! :dans:

Das een van die dingen die ik ook mis in de nieuwe gta dat je geen berdrijfjes of clubs hebt die je geld opbrengen.

Had het graag terug gezien om zoals in vice city nachtclub eigenaar te zijn en mss ook ergens een villa te hebben.

Hopelijk in de volgende !

Link to comment
Delen op andere websites

We want the Malibu club back! :dans:

Das een van die dingen die ik ook mis in de nieuwe gta dat je geen berdrijfjes of clubs hebt die je geld opbrengen.

Had het graag terug gezien om zoals in vice city nachtclub eigenaar te zijn en mss ook ergens een villa te hebben.

Hopelijk in de volgende !

liefst heb ik 2 steden ^^ Het ene een criminele drukke stad en het andere een miami sfeer. gewoon vliegticket kopen en bijvoorbeeld verdere missies spelen in een compleet nieuwe stad :puh: (inplaats je later toegang krijgt naar het 2e deel van de stad, een compleet nieuwe stad.

Link to comment
Delen op andere websites

In gta Vice City Stories kon je bedrijven oprichten (zelf kiezen wat voor en hoe "groot") daar kwam jou gang die hielp je. En propertie en bedrijven jatten van vijandelijke gangs was ook tof! Hoop dat dit allemaal terug komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Geruchten, geruchten.... aan geruchten heb je niks. Mij lijkt trouwens VC wel heel chill. Wat iemand net zei: VC, maar dan Dubai nagemaakt... waarom dan niet gewoon Dubai?? :duh: Het moderne Miami is gewoon vet :schater:

Duhh, omdat ze alles anders precies moeten namaken, en GTAIV is toch ook niet New York maar LC? ze zullen nooit een stad precies gaan namaken..

Ik zeg toch ook niet dat ze het précies na moeten maken... ik vind het alleen vreemd dat je zei dat je VC chill vond, in de stijl van Dubai. Dan denk ik: Waarom VC in de stijl van Dubai?? Doe dan gewoon Dubai, ook al lijkt Dubai me niks.

En iemand had het ook over Detroit. Detroit lijkt me z'n ontzettend saaie en grijze stad. VC is veel beter 8)

Link to comment
Delen op andere websites

800px-Miami-skyline-for-wikipedia-07-11-2007-by-tom-schaefer-miamitom.jpg

Zecht al genoeg lijkt mij Vice city (miami) 4 life dit moet echt de nieuwe Gta stad worden weer..

Overdag een echt paradijs (chill rondtoeren met auto met opendakje in de zon) en snachts begind het nachtleven (naar allerlei mooie club's gaan etc..) en dan natuurlijk ook nog eens ondertussen de bekende missies nog ff. spelen met een goed verhaallijn er in.. :eten: :eten:

:dans: :dans: :D

Bewerkt: door Destilios
Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is er niks mis met Vice City als opvolger van GTA4, maar als ze net zoals de vorige delen LC, VC en SA gaan herhalen, dan wordt het wel een beetje eentonig. Alsof er geen andere steden zijn waar je een goede GTA van kunt maken. :duh:

Bewerkt: door DieHappy
Link to comment
Delen op andere websites

Het is allang, maar dan ook echt allang bekend dat de GTA hierna in Vice-city afspeeld..

als je GTA 1 hebt gespeeld zul je dat ook begrijpen..

hoe kom jij daar nou weer bij?

misschien pakken ze wel een hele nieuwe stad(/staat)...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...