Jump to content

Wat Ben jij in GTA SA

Wat Ben jij in GTA SA??  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat Ben jij in GTA SA??

• Een cheater
      14
    • Iemand die alleen maar met vuist aanvalt..
      2
    • Iemand die de hele stad afmoord..
      17
    • Een non-cheater..
      22

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik cheat heel veel, omdat ik de photo ops moet maken en de tags. Dan is het wel zo handig dat je makkelijk van de ene naar de andere plaats kan. Daarom gebruik ik vaak de cheat ''Jetpack''.

Geplaatst:

ik slacht iedereen ...die ik er nep uit vind zien.....of gewoon racen met een snelle wagen en dan fietsers aanrijden ...is ook wel lachen

Geplaatst:

ik gebruik echt alleen cheats als k echt niet verder kom en soms een weapon cheat om die gastjes in de stad ff een bloedbad te laten zien

Geplaatst:

Af een toe een cheat om je eens uit te leven, om te moorden of over het water te geraken (ik zit pas in SF en ik gebruik dan de cheat 'auto's zweven over het water' om op uitstap te gaan naar het derde deel maar als ik daar aankom krijg ik direct 4 sterren, beetje lastig om op verkenning te gaan....) :angry:

Geplaatst:

Ik heb in de eerste GTA gecheat (vooral wapens, armor en gezondheid, minder wanted level) maar nu zou ik echt heel graag de 100% halen maar ik vrees ervoor, zoveel dingen dat ge moet zoeken

Geplaatst:

een non cheater en als iemand me niet aanstaat vermoord ik een groot gedeelte B) dus de onderse twee

Geplaatst:

Ik heb hem eerst uitgespeeld zonder cheats, daarna ben ik weer overnieuw begonnen en heb een aantal cheats gebruikt en ben nu iedereen die voor mijn voeten loopt aan het vermoorden :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...