M4X Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Na een lange tijd ben ik weer eens toegekomen aan een paar nieuwe signatures: Rate er maar op los Reageren
PrI3sT Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 anime is mooi maar alleen jammer van die leegte 8/10 op die Rasmus sig heb ik niet op aan te merken alles past bij elkaar ook de tekst is goed weggewerkt in het plaatje 9/10 Reageren
M4X Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Bedankt voor je rate Priest. Ik heb m'n eerste signature opzettelijk een beetje leeg gelaten, omdat ik dat zelf beter vond passen bij de render dan een drukke signature. Nog meer rates? Reageren
Gino99 Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Hey.Ik rate ze wel even . Anime:Normaal hou ik niet van roze,maar toch vind ik hem erg mooi.Je hebt er zeker veel moeite aan gedaan,en ook die lijnen boven het meisje vin d ik erg mooi.Ook de tekst is er mooi ingeplaatst.Daarom een 9/10 Rasmus:Deze vind ik iets minder.De rand is wat te dik,en ik vind de tekst niet zo mooi.Ook vind ik het plaatje wat saai,maar zo te zien heb je er toch veel werk aan gedaan!.Een 7,1/10 Bewerkt: 25 november 2007 door Gino99 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.