Bowies Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 eey, ik heb al gezocht by search maar hier kon ik niks over vinden: als je het spel hebt uit gespeeld, de main missies, dan krijg je nog gangwars die heb ik in Los Santos behalve 1 allemaal gehaald. Dus nou wil ik die in SanFierro gaan doen, maar als ik op de helft ben komt er'' Your hood' is under attack'en moet ik weer trug. hoe kan ik dan die gebieden over nemen??? moet ik dan eerst alles in Los Santos overnemen, zodat ik dan daar geen gangwars meer krijg ofso??? :unsure: :unsure: :unsure: Ook deze vraag, als je alle gangterritorie hebt, kan je dan vrij gaan en staan waar je wilt, en alle mini-missies en stuff doen, zonder dat er dan om de 5 minuten Ur hood is under attack komt?? Wie ooh Wie kan mij Deze Vragen Helpen Antwoorden??????LoL Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 eey, ik heb al gezocht by search maar hier kon ik niks over vinden: als je het spel hebt uit gespeeld, de main missies, dan krijg je nog gangwars die heb ik in Los Santos behalve 1 allemaal gehaald. Dus nou wil ik die in SanFierro gaan doen, maar als ik op de helft ben komt er'' Your hood' is under attack'en moet ik weer trug. hoe kan ik dan die gebieden over nemen??? moet ik dan eerst alles in Los Santos overnemen, zodat ik dan daar geen gangwars meer krijg ofso??? :unsure: :unsure: :unsure: Ook deze vraag, als je alle gangterritorie hebt, kan je dan vrij gaan en staan waar je wilt, en alle mini-missies en stuff doen, zonder dat er dan om de 5 minuten Ur hood is under attack komt?? Wie ooh Wie kan mij Deze Vragen Helpen Antwoorden??????LoL 1 ste vraag:je moet alle gebieden hebben veroverd om geen gangwars meer te krijgen. vraag 2:ja want als je alle gebieden hebt komen er geen gangwars meer. je hebt niet goed gezocht bij search want er zijn 1000 topic's geopend over dit onderwerp,je had bv. gangs of gangwars moeten gebruiken Reageren
Bowies Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 eey, ik heb al gezocht by search maar hier kon ik niks over vinden: als je het spel hebt uit gespeeld, de main missies, dan krijg je nog gangwars die heb ik in Los Santos behalve 1 allemaal gehaald. Dus nou wil ik die in SanFierro gaan doen, maar als ik op de helft ben komt er'' Your hood' is under attack'en moet ik weer trug. hoe kan ik dan die gebieden over nemen??? moet ik dan eerst alles in Los Santos overnemen, zodat ik dan daar geen gangwars meer krijg ofso??? :unsure: :unsure: :unsure: Ook deze vraag, als je alle gangterritorie hebt, kan je dan vrij gaan en staan waar je wilt, en alle mini-missies en stuff doen, zonder dat er dan om de 5 minuten Ur hood is under attack komt?? Wie ooh Wie kan mij Deze Vragen Helpen Antwoorden??????LoL 1 ste vraag:je moet alle gebieden hebben veroverd om geen gangwars meer te krijgen. vraag 2:ja want als je alle gebieden hebt komen er geen gangwars meer. je hebt niet goed gezocht bij search want er zijn 1000 topic's geopend over dit onderwerp,je had bv. gangs of gangwars moeten gebruiken ja snap ik MAAAR moe tje eerst alle gebieden in Los Santos hebben veroverd zodat je DAAR geen , ur hood is under attack meer krijgt. en kan je dan naar San Fierro of maakt ut niks uit moet je gwoon "snel" zijn Reageren
X-TX Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 1. Je hebt 2× op ok gedrukt :lol: En als je alle bebieden hebt dan komen geen gang wars meer en jij hebt ze niet allemaal want je hebt in SF nog steeds die gebieden dus er zal zo wie zo gang war krijgen, al heb je in LS alles al> En als je hood onder atack is moet je niks doen: 1. Je gang kan ook winnen 2. Het kan zijn dat het gebied niet compleet word veroverd Het is heus niet zo als je hood onder attack hebt dat je dan als de blieksem naar LS moet om je hood te redden :lol: , ik trek me niks van aan ik heb 56 gebieden en ik hoef er nog 2, en al die ballas heb ik ook al weg dus ze winnen niet. Reageren
Bowies Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Ok tnxx, k wist nie dat se ook sonder mij konne winne, nou ga ik gwoon naar San Fierro neem daar het gebied over en ga dan wir trug naar Los Santos waar ik trouwens wel nog maar 1 gebied moet( en ja ik heb dubbel geklikt op Ok, LoL) Reageren
jojogta3 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 IK LAAT DIE GANGWARS 0OOK ALTIJD EEN ANDERS PAK IK HYDRA BOMMETJE GOOIEN EN WEER TERUG NAAR LV OF SF Reageren
X-TX Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 IK LAAT DIE GANGWARS 0OOK ALTIJD EEN ANDERS PAK IK HYDRA BOMMETJE GOOIEN EN WEER TERUG NAAR LV OF SF Je vergeet een knopje " Caps Lock " En bij mij moet ik 80 jaar gooien voor dat die bom raak komt, die hydra vliegt snel. Reageren
tonio Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 niet als je op vierkantje klikt of even R3 naar achtere duuwt PS: je kan het spel ook gewoon opslaan en dan gaat de gangware ook weg...bij mij dan Reageren
X-TX Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 niet als je op vierkantje klikt of even R3 naar achtere duuwt PS: je kan het spel ook gewoon opslaan en dan gaat de gangware ook weg...bij mij dan Ja dat klopt, dat doe ik ook erg vaak dat lijkt me verder nog het beste. Reageren
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 niet als je op vierkantje klikt of even R3 naar achtere duuwt PS: je kan het spel ook gewoon opslaan en dan gaat de gangware ook weg...bij mij dan Ja dat klopt, dat doe ik ook erg vaak dat lijkt me verder nog het beste. of gewoon alles veroveren Reageren
Trax Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Bowies, even tussendoor hé. In San Fierro kan je geen Gangwars krijgen ... Reageren
Pablo Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 ik heb de PSX2 versie, weet niet welke jullie hebben. ik heb alle gebieden groen, het gebied wat je in LS als laatste veroverd hebt daar word je ALTYD aangevallen door de ballas. er blijven gangwars maak niet uit of je ze allemaal heb. @ El Guarda, in SF kan je ook gangwar krijgen. helemaal boven in ( niet de brug over) is een paars gedeelte. ik heb (geen gein :angry: ) meer dan 15 min gezocht naar ballas het beste is om in de lucht te schieten dan heb je kans dat ze verschijnen. maar het is te doen. heb je deze veroverd dan komt er bij de boatschool een geel gedeelte ook hier moet je een tydje rondlopen maar ook deze kan je overnemen TIP voor BOWIES: als je HOOD onder ATACK is maar je wilt er niet heen ga dan naar een savehouse en save je game, dan gaan de atackers weg. ik heb gelezen dat als je dit altyd doet dat er dan een glich komt, maar dat weet ik niet zeker Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) TIP voor BOWIES: als je HOOD onder ATACK is maar je wilt er niet heenga dan naar een savehouse en save je game, dan gaan de atackers weg in SF kan je ook gangwar krijgen bij de boatschool een geel gedeelte ook dit was al bekent op je post en een topic waar sinds Jan 15 2005 niet op gereageerd mss wist hij het toen nog niet maar het staat in veel topics dat je daar ook gebieden kan veroveren dus deze post vind ik overbodig. Bewerkt: 2 februari 2005 door Tupac A. Shakur Reageren
Pablo Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 damn je heb gelijk, nooit naar de datum gekeken, :unsure: shame on me :unsure: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.