Siempie Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Hey, Over een paar weken heb ik genoeg geld om eindelijk een Xbox 360 Premium + nog wat zooi te kopen. Maar ik had nog een paar vraagjes: - Als ik voor 't eerst met m'n Xbox online ga, activeer ik dan meteen m'n 1 maand gratis Live Gold? - En kan ik zonder iets te betalen of zo ergens savegames downloaden? - En hoe zijn de games Test Drive Unlimited en Battlefield 2: Modern Combat? Dat zijn eigenlijk mijn belangrijkste vragen, maar ik zou ook wel graag willen weten wat ik allemaal kan met alleen Live Silver. Alvast bedankt! Simon Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Hey,Over een paar weken heb ik genoeg geld om eindelijk een Xbox 360 Premium + nog wat zooi te kopen. Maar ik had nog een paar vraagjes: - Als ik voor 't eerst met m'n Xbox online ga, activeer ik dan meteen m'n 1 maand gratis Live Gold? - En kan ik zonder iets te betalen of zo ergens savegames downloaden? - En hoe zijn de games Test Drive Unlimited en Battlefield 2: Modern Combat? Dat zijn eigenlijk mijn belangrijkste vragen, maar ik zou ook wel graag willen weten wat ik allemaal kan met alleen Live Silver. Alvast bedankt! Simon -Nee er zit een kaartje bij je Xbox 360 met een code om Live te activeren. -Nee , wel kan je demo's downloaden op Xbox Live. -Dit zijn 2 geweldige spellen , zeker de moeite waard om te kopen. Aangezien ze nu 30 euro kosten in de winkel. Reageren
Siempie Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) OK, bedankt Nog een vraagje: Is het mogelijk om savegames op je USB stick te zetten, ze te uploaden, ze te downloaden, op een USB stick te zetten en daarna op je HDD van je Xbox te zetten? Bewerkt: 23 november 2007 door Siempie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.