Siempie Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 (bewerkt) Mijn VC is al een paar weken dood... Als ik dubbelklik op de snelkoppeling, de .exe in m'n VC-map, dubbelklik op een gedownloade no cd-crack gebeurt er niks! Ik hoor m'n pc ineens, ik krijg zo'n CD'tje boven m'n muis dat aangeeft dat m'n pc de schijf aan het lezen is volgens mij, maar VC laad niet... Hoe komt dit? En belangrijker: hoe is 't te verhelpen? Edit: Bewerkt: 22 november 2007 door Siempie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 je hebt een no-cd crack dat is illegaal en warez dus we mogen je niet verder helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 je hebt een no-cd crack dat is illegaal en warez dus we mogen je niet verder helpen een no-cd crack hoeft niet altijd ilegaal te zijn hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 je hebt een no-cd crack dat is illegaal en warez dus we mogen je niet verder helpen Waarom is dat nou weer illegaal? Ik heb 't spel toch gekocht? En omdat ik 'm meerdere keren geïnstalleerd heb, kan ik 'm zo weer weghalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Probeer GTA Vice City dan eens opnieuw te instaleren , dat kan namelijk wel eens helpen. En als je een GTA Vice City CD-rom hebt , zou ik daar verder op spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Probeer GTA Vice City dan eens opnieuw te instaleren , dat kan namelijk wel eens helpen. En als je een GTA Vice City CD-rom hebt , zou ik daar verder op spelen. Die doet 't dus niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Dan mogen we je dus helaas niet helpen , heb je mods geinstaleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Dan mogen we je dus helaas niet helpen , heb je mods geinstaleerd? Geef me 's een reden waarom jullie me niet mogen helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Dan mogen we je dus helaas niet helpen , heb je mods geinstaleerd? Geef me 's een reden waarom jullie me niet mogen helpen Rechtstreeks uit de forumregels: Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) En aangezien je met een no-CD crack van Vice City, GTA: VC kan spelen zonder je de CD ROM hebt, is dit illegaal. En het kan wel zijn dat je de CD hebt, maar dit kan je niet bewijzen, sorry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Ik ken hem en ik weet dat ie een CD heeft. We hadden het bij zijn huis nog ff geprobeerd, maar hij laat wel het draaiende cd'tje zien maar hij springt niet op de game. Een CD crack is gewoon ook handig als je te lui bent om je CD te verwisselen. Als hij gewoon niet had gezegd dat hij geen CD crack had was het gewoon goed geweest, terwijl hij gewoon de CD heeft, dus een oplossing voor het probleem zou wel handig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Dan stel ik maar even wat vragen over de CD-Rom. Heb jij je CD-Rom toevallig goed onder de loep genomen? Bevat de CD-Rom toevallig krasjes en vlekken? Als de CD-Rom vlekken en krasjes bevat, dan zou ik de CD-Rom met een doekje en een heel klein beetje water schoonmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Stuur anders een email naar Rockstar als je GTA Vice City CD-rom het niet meer doet , hun kunnen je meer helpen. Hier kunnen we enkel zeggen of er krassen of vingers op je CD-rom zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2007 Ik kan geen krasjes of iets dergelijks vinden... Ja, misschien weet R* het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Aan illegale praktijken vragen geeft Rockstar geen antwoord , vraag aan Rockstar waarom je GTA Vice City CD-rom het niet meer doet. En begin niet over een CD crack , dan helpt Rockstar je niet. Bewerkt: 22 november 2007 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.