Jump to content

Hij doet 't niet meer..:(


Siempie

Recommended Posts

Mijn VC is al een paar weken dood... Als ik dubbelklik op de snelkoppeling, de .exe in m'n VC-map, dubbelklik op een gedownloade no cd-crack gebeurt er niks! Ik hoor m'n pc ineens, ik krijg zo'n CD'tje boven m'n muis dat aangeeft dat m'n pc de schijf aan het lezen is volgens mij, maar VC laad niet...

Hoe komt dit? En belangrijker: hoe is 't te verhelpen?

Waarom zou je een NOCD crack moeten hebben, als je de CD-rom zelf ook hebt. Maargoed, een NOCD Crack is (voor diegene die het niet weten) wel illigaal. In je post zeg je duidelijk dat je een cd'tje boven je muis ziet, maar dat je pc het spel niet leest: Had jij geen NOCD crack?

-Probeer de orginele .exe er eens op te zetten.

-Of installeer GTA Vice City opnieuw.

Het kan ook aan je Drive liggen. Doen andere spellen het wel normaal?

Of het kan ook aan je Windows liggn. Welke windows gebruik je eigenlijk? Vista? Zoja, dan kan ik je weer ff helpen. Bij Windows Vista is namelijk algemeen bekend dat windows moeilijk doet, waneer je GTA Vice CIty start. Dit kun je verhelpen door op je Rechter-Muisknop te klikken, vervolgens naar Eigenschappen gaan, en op het tabblad: Compatibiliteit te klikken. Zeg nu dat je het programma als Windows XP wilt invoeren. Nu zal je Vice City wel moeten werken, of anders; Rockstar Games.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt ;)

In de startpost staat de foto voor degenen die 'm willen zien.

Waarom zou je een NOCD crack moeten hebben, als je de CD-rom zelf ook hebt. Maargoed, een NOCD Crack is (voor diegene die het niet weten) wel illigaal. In je post zeg je duidelijk dat je een cd'tje boven je muis ziet, maar dat je pc het spel niet leest: Had jij geen NOCD crack?

-Probeer de orginele .exe er eens op te zetten.

-Of installeer GTA Vice City opnieuw.

Het kan ook aan je Drive liggen. Doen andere spellen het wel normaal?

Of het kan ook aan je Windows liggn. Welke windows gebruik je eigenlijk? Vista? Zoja, dan kan ik je weer ff helpen. Bij Windows Vista is namelijk algemeen bekend dat windows moeilijk doet, waneer je GTA Vice CIty start. Dit kun je verhelpen door op je Rechter-Muisknop te klikken, vervolgens naar Eigenschappen gaan, en op het tabblad: Compatibiliteit te klikken. Zeg nu dat je het programma als Windows XP wilt invoeren. Nu zal je Vice City wel moeten werken, of anders; Rockstar Games.

Apple-Mac

Ik had een no cd-crack gebruikt om te kijken of VC dan wel werkte. Dit was helaas niet het geval...

Als ik de originele .exe erop zet, maakt dat nog steeds niks uit...

Opnieuw installeren heeft ook niet geholpen.

Al m'n andere spellen (behalve The Sims, maar dat is volgens mij een compatibiliteitsfout van Vista) doen het wel gewoon.

Ik zal morgen even kijken of het wel lukt als ik 'm als XP start, bedankt :D

Edit: Hij werkt nog niet...

Bewerkt: door Siempie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...