Black Admiral Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 In GTA III heb je een internetcafé (Tw@) Wat kun je daar? Is dat gewoon een onbelangrijke winkel waar je de ruiten in kan slaan, of kun je er ook echt dingen doen? Reageren
pasgal Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 In GTA III heb je een internetcafé (Tw@) Wat kun je daar? Is dat gewoon een onbelangrijke winkel waar je de ruiten in kan slaan, of kun je er ook echt dingen doen? Je kunt er inderdaad niks doen behalve de ruiten kapot te maken en een adrealine pil op te halen Reageren
Black Admiral Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Oké, dat wilde ik ff weten! Reageren
Bling Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Je kunt er dan misschien niets doen, maar je kunt er wel een aantal dingen zien. Ten eerste is de naam van het internetcafé (Tw@) afgeleid van het woord "sukkel" en het vrouwelijke geslachtsdeel. Daarnaast staan op de onderste verdieping van dit internetcafé twee PC-schermen met afbeeldingen van Grand Theft Auto en GTA2 afgebeeld. Voor meer informatie over dit onderwerp, verwijs ik je door naar deze pagina van WikiGTA. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Oh ja, ik zie het! Droog. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Het is dus een soort easter egg? Een verwijzing naar GTA 1 en 2. Van Johannes47 Reageren
pasgal Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Het is dus een soort easter egg?Een verwijzing naar GTA 1 en 2. Van Johannes47 Ja, het is dus een soort EE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.