DaBeast Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Na 2 dagen ziek zijn geweest (38.2° koorts), met tot gevolg dat ik ook niet heb kunnen leren voor een belangrijk examen. Dus bleef ik gewoon lekker thuis en maakte ik een sig . Zelf uitgeknipte render, zonder 'third party' brushes. Aleen 2 smudge layers, 1 C4D en wat effecten . Ik ben best wel tevreden met het resultaat. Rates and comments? Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Damn nice Dieter, een heleboel actie en drukte heb je in je sig gecreeerd, dat mag ik wel. Je font kan misschien iets minder ''techno'', maar wel netjes geplaatst. Keep it up Beesj. Reageren
nix286 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 hoe zet je die techno strepen? Reageren
PrI3sT Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) ik vind hem wel mooi gemaakt de effecten passen allemaal bij elkaar maar hij is misschien een beetje te druk en ik zie rechts precies een grijze streep verder is alles afgewerkt 8/10 Bewerkt: 24 november 2007 door PrI3sT Reageren
Dastard Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik vind het zéér mooi afgewerkt en die stijl past er perfect bij. Verder is alles in orde,een ander perfect werk. KUTGW! 10/10 PS:Ik zou je naam wat duidelijker maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.