deagleking Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Hoi allemaal, ik probeer van alles maar deze lukt me niet. Zou iemand deze voor me willen doen (en als je zin hebt mag je van mij ook de hele Drive Schoool uitspele ) Cheaten: liever niet Versie:1.01 Overig: Thnx voor de hulp!! GTASAsf1.b
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 (bewerkt) Gehaald: 360 (goud) Beloning: Volgende oefening is beschikbaar. Overig: Ik wil op zich best de driving school voor je voltooien, maar het is wel leuk als je het zelf probeert, voor jezelf. Als je dan bij een oefening er echt niet uit komt kan je altijd nog aanvragen, voor tips kan je in topics hierover in Missiehulp te kijken, of naar een van deze wikigtapagina's. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 19 november 2007 door Jow Tommy Verceti
deagleking Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Hoi allemaal, ik probeer van alles maar deze lukt me niet. Zou iemand deze voor me willen doen (en als je zin hebt mag je van mij ook de hele Drive Schoool uitspele )Cheaten: liever niet Versie:1.01 Overig: Thnx voor de hulp!! GTASAsf1.b ZOOO dat heb je snel gedaan echt bedankt!! ik ga meteen ff kijke of de andere missies van driving school wel lukke,, nogmaals bedankt:P
Recommended Posts