Jump to content

200 sec. achterwiel fiets!

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je heeel land op het achterwiel wil fietsen dan kun je dat doen op het vliegveld in San fiero. Je begind met een weely dan trek je hem helemaal achterover en behoorlijk veel naar links of rechts(je moet x ingedrukt houden) je krijgt wel door of het goed gaat of niet. Zo kun je dus erg lang op het achterwiel fietsen.

Geplaatst:
Als je heeel land op het achterwiel wil fietsen dan kun je dat doen op het vliegveld in San fiero. Je begind met een weely dan trek je hem helemaal achterover en behoorlijk veel naar links of rechts(je moet x ingedrukt houden) je krijgt wel door of het goed gaat of niet. Zo kun je dus erg lang op het achterwiel fietsen.

Hoeveel geld krijg je ervoor als bonus?

Geplaatst: (bewerkt)

Per seconde $2; dacht ik.

Dus $2000; bij elkaar als ik het goed heb.

Lazlow

Bewerkt: door lazlow
Geplaatst:

Een minuut heeft 60 seconden dus in het totaal €240 inplaats van $200. Alleen op het vliegveld is toch niet het hele land?

Geplaatst:
Probeer met wat minder spelfouten te typen, leest makkelijker. :ph34r:

Wat verdien je ermee? :puh:

Doe niet zo dom, staan bijna geen spelfouten in.

Geplaatst:

Hahahahahahaa ik doe dat ook altijd als ik geld te weinig heb. ;)

Kan altijd wel is van pas komen,he. :)

Geplaatst:
Per seconde $2; dacht ik.

Dus $200; bij elkaar als ik het goed heb.

Lazlow

Niet zo veel dus. Je kan beter horse shoes gaan zoeken en dan gokken :lol:

Geplaatst:

Horse Shoes zoeken en dan gokken? Ga gewoon lekker de missie's spelen dat blijft toch echt de makkelijkste manier en de eerlijkste. Ik zou gewoon de missie's doen om geld te verdienen dan heb je tenminste ook nog wat plezier.

Geplaatst:
Een minuut heeft 60 seconden dus in het totaal €240 inplaats van $200. Alleen op het vliegveld is toch niet het hele land?

hij bedoelt heeeel lang 1 van zijn 3 spelfouten ;)

zoveel staan er dus niet in ik heb topic's gezien met meer spelfouten

Geplaatst:

Het levert rond de $900 op maar het staat wel leuk bij je stats en ja je kunt het eigelijk overal doen maar op een grootte plaats gaat het makkelijker omdat je dan geen last heb van andere dingen in je draaicirkel.

Geplaatst:
Horse Shoes zoeken en dan gokken? Ga gewoon lekker de missie's spelen dat blijft toch echt de makkelijkste manier en de eerlijkste. Ik zou gewoon de missie's doen om geld te verdienen dan heb je tenminste ook nog wat plezier.

Verdien je niet zo veel mee hoor, en ik ben er al klaar mee :lol:

Geplaatst:

Moet je een mountain bike pakken die zijn de beste in wheelies...

ik heb daar al 1 min mee gehaald ben gestopt omdat het zaai werd..

Freek

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...