THE_GAME_MEN! Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Ik ben nog nooit op het vliegveld geweest... moet eens gaan uitzoeken waar dat ligt.. Freek Reageren
Insane Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 ik ging met een BMX achterop een wagon (plat voor cargo) van een trein staan via het perron. toen de trein ging rijden maakte ik een weelie of hoe je dat ook schrijft. en ik bleef stil staan op de wagon maar toen ik stopte kreeg k wel een vette geld bonus. :lol: Insane :lol: Reageren
Bcw Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Per seconde $2; dacht ik.Dus $200; bij elkaar als ik het goed heb. Lazlow Niet zo veel dus. Je kan beter horse shoes gaan zoeken en dan gokken :lol: Ik heb al mijn geld ingezet op de paarden (160.000) aan 1/8 en gewonnen ! Mijn geldzorgen zjn voor een tijdje opgelost Reageren
supersjaak Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Je kan goed op alle vliegvelden rijden en dan op een mountainbike :lol: ja een mountain baik gaat al je gewoon al op kruisie klikt heel snel en dan tappen dan gaat hij ook snel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.