Mirrrr Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Volgens GTA-Sheep stroomt het forum over van de homosigs. Maar okay. Ik wilde even jullie mening weten. Deze heb ik vandaag voor PizzaTonno gemaakt Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Erg mooi Mirrrr Kleuren zijn geweldig gekozen met je render, render is goed uitgerendert en onwijs scherp. Ik heb er eigenlijk erg weinig op aan te merken, behalve één klein ding: de tekst. Die is zó doorzichtig dat je 3 keer moet kijken voordat je hem uiteindelijk ziet Maar verder een top sig, 9,5/10 Greetz Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Je gaat goed op weg Mirrrr. Ik vind dit je beste tot nu toe. Toen ik het net zag had ik niet meer dat geplakte render idee, je weet wel waar ik over praat. Je signature is nu goed ingeblend en is één met de achtergrond. Natuurlijk hoeft dat niet altijd maar bij zulke anime afbeeldingen is het vaak wel mooi als de jurk, cape, handoek, wat dan ook een beetje is ingeblend. Het mooiste gedeelte bij deze signature is je rechterkant. De effecten komen daar beter tot zich recht dan de linkerkant waar ik het toch even te donker vind en niet passend. Probeer wat kleinere maten uit voor je signature, zo hoef je niet veel te vullen wat dus het brush-werk makkelijker maakt. Je tekst kan wel wat duidelijker. Misschien een paars, roze of een wit kleurtje zou goed kunnen staan (zie de kleuren van je signature). Ik zie trouwens een heel klein beetje soft wit licht rechtboven je signature. Het is een mooie positie om er een soort lichtval vandaan te laten richting het gezicht van de render. Speel wat met de Lensflare. Filter > Render > Lensflare. Eerst een nieuwe layer aanmaken en vul het met zwart. Dan de lensflare en daarna de layer op screen zetten. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 (bewerkt) Thanx hier heb ik wat aan. Alleen de letters waren bewust donkerder gelaten. Het moest er wel staan maar niet duidelijk. Ik zal nog wat aan de linkerkant gaan klooien. Bedankt voor alle tips Edit hier is versie 2 Bewerkt: 19 november 2007 door Mirrrr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.