.Antonio Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik heb even wat geprobeert en dit was eruit gekomen: Ik heb er ook een tut over gemaakt, wat vinden jullie ervan? Reageren
.Levi. Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Een geslaagde signature .Antonio! Elk stukje van je signature heeft wat leuke effecten om naar te kijken, super gedaan. Ik denk alleen dat de signature mooier kan worden als je even met de kleuren speelt. Ik zie dat hij een gele gloed op zich heeft, misschien kun je het licht dat schijnt een beetje geel maken of in ieder geval iets meer daar omheen.. Links van de signature zie ik wat blauwe effecten, natuurlijk prachtig alleen past het niet zo. Ik denk als je wat speelt met de gradients, color balance etc, dat er een mooiere kleurencombinatie uit kan komen alleen soms gaat dat erg lastig. In het midden een beetje onderaan is het iets te donker naar mijn mening, wat wel erg mooi uitkomt daardoor zijn de gele effecten die langs hem gaan. Aan de tekst kan ook nog het een en ander gedaan worden. Ik had de tekst eerder rechts van de signature geplaatst aangezien daar wat meer ruimte is. Precies onder het wapen een beetje op het donkere gedeelte. Een wat donkergele tekst zou denk ik wel mooi staan. Qua font kan het alle kanten op denk ik. Je gaat goed op weg .Antonio, keep up kerel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.