Froop Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Na een lange pauze ben ik weer aan het knutselen geslagen. Met achtergrond: Reageren
Mirrrr Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ik vind het een waanzinnige mooi sig Froop. Kleuren passen perfect bij elkaar. En zeker met die achtergrond is hij echt heel erg gaaf. Wat ik vooral leuk vind is dat ik die lichttechnieken herken die je mij geleerd hebt. Maar overal vind ik het zeker een supergave sig Reageren
RuftCrush Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ik vind hem echt super gast! KUTGW! Reageren
Froop Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Bedankt voor de reacties. Reageren
AreZzo Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ah die Froop terug Het is een hele mooie signature, die heel goed uitkomt op zo'n zwarte achtergrond! Je hebt een hele mooie render gekozen en er een paar vette effecten bijgedaan . En geen border erbij past er wel goed bij. alles zit wel goed eigenlijk , enkel vind ik dat er rechts een beetje teveel wit is, vergeleken met de linkerkant, die is machtig Nice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.