Capodaano Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Hee op Wikigta staat iets over missies van Marty Chonks maar ik heb GTA III nu als 3x uitgespeeld en ik heb nog nooit missies van hem gehad Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Tsja, dat zou kunnen maar dan heb je het spel dus ook nooit voor 100% uitgespeeld vrees ik, want ze zijn wel nodig voor een "perfect" game De missies zijn verbonden aan de payphone op de hoek van de straat tussen de garage van Joey en de hondenvoerfabriek (die je in een paar andere missies ook tegenkomt). De missies zijn vrij simpel (oke....saai): iemand oppikken, naar Marty toebrengen, klaar. En tot slot kun je bij de laatste submissie Marty zelf omleggen, maar dat levert alleen een wapen op.... Edit: excuus Bling, ik zag je eerst wel staan, maar bij "voorbeeld" was je weg, dus ik nam het risico Reageren
Bling Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 De missies van Marty Chonks zijn niet nodig om de verhaallijn te voltooien, omdat het slechts zijmissies zijn. Ze worden derhalve niet eens op de radar aangegeven, waardoor het redelijk vaak voorkomt dat mensen helemaal niet op de hoogte van deze missies zijn. Ze bestaan echter wel, en zijn daarnaast ook nodig om de volle 100% te kunnen bereiken. Net zoals de andere zijmissies, worden deze opdrachten telefonisch aan Claude voorgelegd. Zie hier een kaartje met de vindplaatsen van de missietelefoons. De missies van Marty Chonks kun je bij het meest zuidelijke stipje in Portland vinden, nadat je de missie Drive Misty for me voltooid hebt. {Edit} Sheep was me voor. Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 En tot slot kun je bij de laatste submissie Marty zelf omleggen, maar dat levert alleen een wapen op.... Even het heilige schaap verbeteren Je legt Marty zelf niet om, volgens mij kan je in de laatste missie niemand onleggen. Je ziet hoe Carlos Marty vermoord en die neemt daarna blijkbaar de Fabriek van Bitch 'n' Dogfood over. Ik vond het wel geinige missies, al waren ze wel erg saai moet ik zeggen Greetz Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Dat zou ook kunnen Galiorix, het is al weer een tijd geleden. Ik herinnerde me alleen dat ik op het laatst iemand doodschoot (dat was dus niet Marty maar Carlos blijkbaar) en van hem pakte ik een wapen af. En ik ben niet heilig hoor.....gelukkig niet Reageren
Bling Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 volgens mij kan je in de laatste missie niemand onleggen. Je ziet hoe Carlos Marty vermoord en die neemt daarna blijkbaar de Fabriek van Bitch 'n' Dogfood over. Ik herinnerde me alleen dat ik op het laatst iemand doodschoot (dat was dus niet Marty maar Carlos blijkbaar) en van hem pakte ik een wapen af.Even ter verduidelijking: Marty is Carl geld verschuldigd. Marty wilde, zoals in zijn missies centraal stond, hem door jou laten ophalen en vervolgens zelf in zijn vleesfabriek vermoorden. Dit verloopt echter niet volgens plan, want Carl vermoordt Marty in plaats van andersom. Marty zegt namelijk dat hij meer tijd nodig heeft om het verschuldigde geldbedrag bij elkaar te krijgen, waarop Carl zegt: "It's far too late for that, Marty. You had your change, but now I'm taking over the business.." Vervolgens schiet hij Marty dood en is die missie voltooid. Nu kun je Carl inderdaad zelf vermoorden, al heeft dit niet veel zin, aangezien de shotgun van hem slechts één kogel heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.