Jump to content

x1950?

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

Ik ben bezig een nieuwe pc samen te stellen, en nu zit ik eventjes vast by de videokaart.

Eerst was ik van plan om een 8600 gt te kopen, maar ik heb veel topics gelezen waar die wordt afgeraden. Nu ben ik van dus van plan om voor de Sapphire x1950 pro (256 mb) te gaan. Hebben sommigen onder jullie ervaring met deze kaart, en is deze zeker zijn geld waard?

greets,

hypno

Geplaatst:

Goeie kaart, preseert goed met games vergeleken met de 8600 GT en is ook in verhouding niet duur. Doen, zou ik zeggen!

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Pff.. geen 8600GT, die 1950 is een goede DX9 kaart :) Als je iets meer te besteden hebt neem dan de ATi Radeon HD3850, is pas net uit een is stukken beter dan die gare 8600GT(S) Overclocked of niet, het is en blijft een slecht ding voor zijn geld. De HD3850 kost rond de 150 / 160 euro Van ASUS. Als je dat geld niet hebt neem dan een 1950 ;) Oh, er komt ook een 8800GT met 256 MB in de middenklasse, waardoor de HD3850 het tegen die kaart moet opnemen, ik denk dat de 8800GT het dan wint, maar of ie goedkoper is? Als je nog verdere hulp nodig hebt met het samenstellen van je pc kan je het altijd vragen ;)

Geplaatst:

jop thnx ik ga gaan voor de x1950 pro:)

ja een ander vraagje over de processor. Presteert een amd athlon x2 6000+ goed genoeg voor de nieuwere games?

thnx;)

Geplaatst:
jop thnx ik ga gaan voor de x1950 pro:)

ja een ander vraagje over de processor. Presteert een amd athlon x2 6000+ goed genoeg voor de nieuwere games?

thnx;)

Ja maar neem een E6750 is 161 euro en presteerd beter ;) Let op: neem een Socket 775 Moederbord. Deze zijn echter wel wat duurder....

Geplaatst:
ja dat wou ik ook eerst doen maar ik heb al een am2 moederbord:p

Ja dan is de 6000+ de beste keuze. Tenzij je nog een S775 moederbord wil / kan kopen ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...