k.o.e.n Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 kan iemand mij misschien vertellen waar mooie restaurantjes zijn waar ik met een date heen kan gaan? en bij zoek fuctie kon ik niks nuttigs vinden <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Verschilt per date, vertel welke en we zullen je helpen. Er zijn trouwens wel meerdere topics over, gewoon naam van de date invoeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Met denise ging ik altijd naar de Pizza Hut. De dichtsbijzijnde. BTW: er zijn al echt veel topic over. Zoek maar eens op vriendin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 met denise kun je het beste naar die pizza hut gaan. die wat het dichtsbij ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Zijn geen echten restauranten, zijn alleen fastfood zaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Het is altijd de dichtsbijzijnde resaurant... wat kan je nog meer doen met ze behalve naar restaurants gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
k.o.e.n Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 je kan ook naar een bar gaan :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 je kan ook naar een bar gaan :unsure: maar ik bedoel wat gebeurt met 100% enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Dan krijg je een pak voor in je gardarobe. Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 je kan ook naar een bar gaan :unsure: Als je nou niet vertelt WELKE vriendin je hebt kunnen we met zekerheid antwoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) Het is altijd de dichtsbijzijnde resaurant... wat kan je nog meer doen met ze behalve naar restaurants gaan? Je kan ook later met haar naar de dansclub gaan. En soms wil ze ook met je naar bed. :lol: Bewerkt: 9 januari 2005 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
k.o.e.n Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Oja die vriendin is denise Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Wat wel dom is je kan alleen in die Cafe's als je een vriendin hebt en niet in eentje ik bedoel dan waar geen geel driehoekje voor staat :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...7&hl=girlfriend Misschien heb je hier wat aan, ook voor in de toekomst vragen te voorkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Cluckin' Bell tegenover haar huis deed het altijd + Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.