Jump to content

Prawn Island


Scarface92

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb even een vraagje over Prawn Island.

In Vice City is het eiland verlaten en in verval geraakt door de street gang.

Maar 2 jaar er voor in VCS was dit een dure wijk waar de villa van de Mendez Brothers stond.

Waarom zijn nou eingelijk de huizen vervallen in VC?

Komt het omdat de Mendez Brothers zijn dood gegaan in VCS?

De mendez Brothers hadden maar 1 huis op Prawn Island en dat was deze:

2006-07-30-14-29-11.232053.jpg

Het lijkt mij dus onmogelijk dat daarom het eiland is vervallen..

Er moet een andere rede voor zijn geweest, maar welke?

greetz,

GrandTheftTwanO

Link to comment
Delen op andere websites

Het eiland is echter verlaten na de dood van de Mendez Brothers. Een rede is er echter niet voor, althans dat zegt WikiGTA

[EDIT]Marty was me voor...:(

Het eiland is niet verlaten de Street Gang loopt daar rond, zie je ook in een missie van Diaz

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet vergeten dat die villa's niet het enige zijn van Prawn Island, je hebt de filmstudio ook nog. Hier weten we ook wel genoeg van, maar buiten de villa's en de studio om staat er nog een soort van "gebouw", waar je o.a. een Unique Stunt in VC vanaf maakt. Hier weet je weinig van, of het bewoond is of niet. Het ziet er niet echt uit als een huis, maar om dan meteen te zeggen dat het hele eiland dan verlaten is lijkt mij erg onlogisch.

Zeker als je het met realistische argumenten komt; een verbinding tussen de twee belangrijkste stadsdelen zou helemaal in handen zijn van een gang, nadat deze vertrekt is het er onbewoond, en de enige filmstudio die de stad zo ongeveer heeft gaat daar rustig z'n gang zonder lastiggevallen te worden? Lijkt mij niet.

Je ziet ook wel dat de Streetgang in VC praktisch niet op het zuidelijke gedeelte van Prawn Island te zien is. Ik denk daarom dat je het verhaal van de 3 villa's in het noorden en de rest van het eiland in het zuiden apart moet zien, en het eiland niet als een geheel nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...