Sef Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Hallo, Ik heb op WikiGTA gelezen dat in GTA San Anreas een GTA versie van Alcatraz gepland was. Ook schijnen hiervan textures ervan in het spel te zitten? (in WikiGTA kun je wel degelijk een ongebruikt eiland zien) Ik heb naar rond zoeken bij de SAAT audio toolkit een verborgen missie Impound Lot gevonden. En ook een totaal andere "Doberman"... Hoe haal ik die missie tevoorschijn? En waarom is er een groot gedeelte van Portland (Liberty City) in San Andreas? Is hier ook een hoop van terug te halen? Is er geen mod die het "Complete San Andreas" tevoorschijnhaalt? Gewoon een mod waar al het geschrapte er weer inzit? Ik hoop het, want bijvoorbeeld zo'n geheime gevangenis, dat zou ik spannend en leuk vinden... Sef Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Hallo,Ik heb op WikiGTA gelezen dat in GTA San Anreas een GTA versie van Alcatraz gepland was. Ook schijnen hiervan textures ervan in het spel te zitten? (in WikiGTA kun je wel degelijk een ongebruikt eiland zien) Ik heb naar rond zoeken bij de SAAT audio toolkit een verborgen missie Impound Lot gevonden. En ook een totaal andere "Doberman"... Hoe haal ik die missie tevoorschijn? En waarom is er een groot gedeelte van Portland (Liberty City) in San Andreas? Is hier ook een hoop van terug te halen? Is er geen mod die het "Complete San Andreas" tevoorschijnhaalt? Gewoon een mod waar al het geschrapte er weer inzit? Ik hoop het, want bijvoorbeeld zo'n geheime gevangenis, dat zou ik spannend en leuk vinden... Sef Geheime gevangenis zit die er??? Ik ben ineens wel benieuwd wat dit precies is allemaal. Reageren
K.O. Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Hallo,Ik heb op WikiGTA gelezen dat in GTA San Anreas een GTA versie van Alcatraz gepland was. Ook schijnen hiervan textures ervan in het spel te zitten? (in WikiGTA kun je wel degelijk een ongebruikt eiland zien) Ik heb naar rond zoeken bij de SAAT audio toolkit een verborgen missie Impound Lot gevonden. En ook een totaal andere "Doberman"... Hoe haal ik die missie tevoorschijn? En waarom is er een groot gedeelte van Portland (Liberty City) in San Andreas? Is hier ook een hoop van terug te halen? Is er geen mod die het "Complete San Andreas" tevoorschijnhaalt? Gewoon een mod waar al het geschrapte er weer inzit? Ik hoop het, want bijvoorbeeld zo'n geheime gevangenis, dat zou ik spannend en leuk vinden... Sef Je zou kunnen kijken of je in de main.scm nog sporen ziet staan van die missies. Anders zul je de missies denk ik zelf compleet moeten maken (gebruik makend van die geluidsbestanden oid) want voor zover ik weet is er (nog) geen mod voor. Er is wel deze mod (nog WIP) voor Alcatraz, maar of die gebruik maakt van die originele textures weet ik niet. Bewerkt: 20 november 2007 door K.O. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Hallo,Ik heb op WikiGTA gelezen dat in GTA San Anreas een GTA versie van Alcatraz gepland was. Ook schijnen hiervan textures ervan in het spel te zitten? (in WikiGTA kun je wel degelijk een ongebruikt eiland zien) Ik heb naar rond zoeken bij de SAAT audio toolkit een verborgen missie Impound Lot gevonden. En ook een totaal andere "Doberman"... Hoe haal ik die missie tevoorschijn? En waarom is er een groot gedeelte van Portland (Liberty City) in San Andreas? Is hier ook een hoop van terug te halen? Is er geen mod die het "Complete San Andreas" tevoorschijnhaalt? Gewoon een mod waar al het geschrapte er weer inzit? Ik hoop het, want bijvoorbeeld zo'n geheime gevangenis, dat zou ik spannend en leuk vinden... Sef Je zou kunnen kijken of je in de main.scm nog sporen ziet staan van die missies. Anders zul je de missies denk ik zelf compleet moeten maken (gebruik makend van die geluidsbestanden oid) want voor zover ik weet is er (nog) geen mod voor. Er is wel deze mod (nog WIP) voor Alcatraz, maar of die gebruik maakt van die originele textures weet ik niet. Ja maar hoe zit het dan met die gevangenis? waar heb je het precies vandaan die info graag een link ofzo. Reageren
Sef Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Jammergenoeg werkt de "voledige" mod niet... Wil iemand op dit forum zich er misschien in verdiepen (aangezien ik niet goed in modden ben)? Homepage De Alcatraz VX Storage doet het wel, alleen zie ik nergens een "storage"? Edit: Ik heb een gedeelte werkend gekregen, met mapviewer. Zie de afbeelding in de bijlage... Weer een edit: Is het geen idee om Rockstar hierover te schrijven? Bewerkt: 20 november 2007 door Sef Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Weer een edit: Is het geen idee om Rockstar hierover te schrijven? Rockstar heeft het druk met IV en buiten dat worden dit soort brieven of mailtjes zeer zelden (1op10000000) niet beantwoord dus dat is verspilde moeite. Greetz Reageren
RoL0 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Hallo,Ik heb op WikiGTA gelezen dat in GTA San Anreas een GTA versie van Alcatraz gepland was. Ook schijnen hiervan textures ervan in het spel te zitten? (in WikiGTA kun je wel degelijk een ongebruikt eiland zien) Ik heb naar rond zoeken bij de SAAT audio toolkit een verborgen missie Impound Lot gevonden. En ook een totaal andere "Doberman"... Hoe haal ik die missie tevoorschijn? En waarom is er een groot gedeelte van Portland (Liberty City) in San Andreas? Is hier ook een hoop van terug te halen? Is er geen mod die het "Complete San Andreas" tevoorschijnhaalt? Gewoon een mod waar al het geschrapte er weer inzit? Ik hoop het, want bijvoorbeeld zo'n geheime gevangenis, dat zou ik spannend en leuk vinden... Sef Dit is voor de missie "Saint Marks Bistro" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.