Damos Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 hey ik heb de game Crysis ik doe hem graag maaar hij oet erg sloom. Ik heb een Nvidia Geforce 6600 256.0mb geheugen Weet iemand hoe dit komt en hoe ik drivers ofzo moet instaleren zodat ik deze game in goede 3d ofzo kan spelen? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 hey ik heb de game Crysis ik doe hem graag maaar hij oet erg sloom.Ik heb een Nvidia Geforce 6600 256.0mb geheugen Weet iemand hoe dit komt en hoe ik drivers ofzo moet instaleren zodat ik deze game in goede 3d ofzo kan spelen? Ik heb de systeem eisen voor je opgezocht, dit zijn ze: - Athlon 64 3000+ / Intel 2,8 GHz - 1 GB Ram (reken op meer onder Windows Vista) - Nvidia 6600 / X800GTO (SM 2.0) - 6 GB ruimte - DVD-speler Je ziet dus dat jou videokaart net erbij staat (Minimale systeem eisen) misschien moet je je drivers een updaten? Dit heeft mij in ieder geval wel geholpen bij Cod 4 die het eerst ook sloom deed, zoals ik zie heb je Nvidia, deze kan je gewoon op de site van Nvidia updaten . Reageren
Damos Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ja maar bij call of duty 4 gaat alles perfect op high extra etc die liep al vanaf het begin super kan je iets meer zeggen over dat updaten please? Ik snap het niet helemaal. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Dat komt gewoon omdat je PC het niet beter kan. Een 6600 is net het minimum, dus je kunt zowiezo niet verwachten dat je hem hoger als de laagste stand kunt spelen. Daarnaast is het minimum geheugen 1GB RAM terwijl jij maar 256MB hebt dit is absurd weinig. Wil je hem dus "mooier" kunnen spelen zul je een nieuwe computer aan moeten schaffen (of je PC update met nieuwe onderdelen) Reageren
Bigstijn Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ja maar bij call of duty 4 gaat alles perfect op high extra etc die liep al vanaf het begin super kan je iets meer zeggen over dat updaten please? Ik snap het niet helemaal. Tuurlijk, ik heb even de nieuwste update voor jou videokaart gezocht hier kan je hem vinden: >klik<. Je kan deze gewoon instaleren via de installer die erbij zit. Als dit het probleem nog niet verhelpt denk ik dat de videokaart net niet goed genoeg is, maar ik denk dat bij updaten het probleem wel weg gaat . Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 De systeemeisen van Crysis zijn sowieso absurd hoog; een PC met twee keer een 8800GTX én alles watergekoeld kon hem nog niet eens op maximaal draaien, laat staan een 6600. Een betere videokaart kopen is dan denk ik ook een beetje verspilde moeite in dit geval, tenzij je genoegen neemt met wat een wat minder grafisch spektakel. Mijn 7900GS draait hem overigens net op medium. Het is dan wel redelijk goed speelbaar, maar af en toe heeft hij toch erg veel moeite.. Overigens is Crysis wel een bijzonder geval, met een videokaart (zoals mij) ben je bij de meeste games redelijk goed af. Het is niet zo dat je voor de nieuwste games een beest van een PC thuis hebt moeten staan, al zal dat wel prettig zijn natuurlijk. Reageren
Damos Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Hmmmm.... Ik wil best wel een goede kaart hebben maar niet al te duur waarmee je crysis minstens op medium kan draaien. Kijk hier eens naar is die goed. Klikkie Bewerkt: 20 november 2007 door Damos Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Hmmmm....Ik wil best wel een goede kaart hebben maar niet al te duur waarmee je crysis minstens op medium kan draaien. Kijk hier eens naar is die goed. Klikkie Maar is het het waard om speciaal voor Crysis een nieuwe kaart aan te schaffen? Zelf na aanschaf is de kans nog groot dat hij hem niet op medium trekt, want niet enkel je videokaart is belangrijk. Ook je processor bijvoorbeeld speelt mee, dat betekent dus dat je van alles moet upgraden en aanpassen om één spel te kunnen spelen. Investeren in nieuwe hardwareonderdelen is erg duur, dus denk er nog maar eens goed over na. Overigens kun je voor je vraag over een (nieuwe) videokaart het beste terecht in Hardware. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.