Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen

Soms merk je dat iets is vergrendled dan zie je zo'n slotje mijn vraag is hoe kan je hem ungrendelen?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Geplaatst:

Hey Omar!

Dat kan je heel gemakkelijk doen. Als je op de layer een slotje ziet staan dan kan je dat makkelijk wegdoen door op dat slotje te drukken onder de layermode (Soft light, Overlay,..)

slotjeqs9.jpg

Als je daar op klikt is hij normaal gezien ontgrendeld. Dan is het slotje op de layer weg.

Let wel op! Op de originele backgroundlayer kan je dit niet doen...

Geplaatst:
Dus het kan niet met de echte achtergrond? Jammer want dat heb ik nou net nodig :cry: .

Duplicate de layer die op slot zit (sneltoets 'CTRL' + 'J'). Als het goed is, kun je dan verder werken met de kopie van de betreffende layer. Eventueel kun je het origineel verwijderen (heb je toch niets aan), en de naam van de gedupliceerde layer veranderen.

Geplaatst:
Dus het kan niet met de echte achtergrond? Jammer want dat heb ik nou net nodig :cry: .

Duplicate de layer die op slot zit (sneltoets 'CTRL' + 'J'). Als het goed is, kun je dan verder werken met de kopie van de betreffende layer. Eventueel kun je het origineel verwijderen (heb je toch niets aan), en de naam van de gedupliceerde layer veranderen.

Mooi! Maar nu lukt me plan nog steeds niet ik wil een afbeelding met de verplaats tool naar een ander plaatje krijgen alleen dat lukt niet hij komt er gewoon niet in :s.

En hij is niet vergrendeld!

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Geplaatst:
Mooi! Maar nu lukt me plan nog steeds niet ik wil een afbeelding met de verplaats tool naar een ander plaatje krijgen alleen dat lukt niet hij komt er gewoon niet in :s.

En hij is niet vergrendeld!

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Laat eens wat screens zien van je probleem, we kunnen je dan veel beter helpen. ;) Je kan trouwens geen GIF afbeeldingen verplaatsen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...