-Omar- Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Hallo mensen Soms merk je dat iets is vergrendled dan zie je zo'n slotje mijn vraag is hoe kan je hem ungrendelen? Alvast bedankt MVG, Omar Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Hey Omar! Dat kan je heel gemakkelijk doen. Als je op de layer een slotje ziet staan dan kan je dat makkelijk wegdoen door op dat slotje te drukken onder de layermode (Soft light, Overlay,..) Als je daar op klikt is hij normaal gezien ontgrendeld. Dan is het slotje op de layer weg. Let wel op! Op de originele backgroundlayer kan je dit niet doen... Reageren
-Omar- Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Dus het kan niet met de echte achtergrond? Jammer want dat heb ik nou net nodig . Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Dus het kan niet met de echte achtergrond? Jammer want dat heb ik nou net nodig . Duplicate de layer die op slot zit (sneltoets 'CTRL' + 'J'). Als het goed is, kun je dan verder werken met de kopie van de betreffende layer. Eventueel kun je het origineel verwijderen (heb je toch niets aan), en de naam van de gedupliceerde layer veranderen. Reageren
-Omar- Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Dus het kan niet met de echte achtergrond? Jammer want dat heb ik nou net nodig . Duplicate de layer die op slot zit (sneltoets 'CTRL' + 'J'). Als het goed is, kun je dan verder werken met de kopie van de betreffende layer. Eventueel kun je het origineel verwijderen (heb je toch niets aan), en de naam van de gedupliceerde layer veranderen. Mooi! Maar nu lukt me plan nog steeds niet ik wil een afbeelding met de verplaats tool naar een ander plaatje krijgen alleen dat lukt niet hij komt er gewoon niet in :s. En hij is niet vergrendeld! Alvast bedankt MVG, Omar Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Mooi! Maar nu lukt me plan nog steeds niet ik wil een afbeelding met de verplaats tool naar een ander plaatje krijgen alleen dat lukt niet hij komt er gewoon niet in :s.En hij is niet vergrendeld! Alvast bedankt MVG, Omar Laat eens wat screens zien van je probleem, we kunnen je dan veel beter helpen. Je kan trouwens geen GIF afbeeldingen verplaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.