Jump to content

Op welk platform moet GTA next uitkomen?

Moet de volgende GTA op de PSP of PS3.  

48 leden hebben gestemd

1. 1. Moet de volgende GTA op de PSP of PS3.

• PSP
      6
    • PS3
      12
    • PS2
      15
    • PC
      9
    • Xbox
      4
    • Xbox2
      3
    • anders, namelijk...
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

PS3

OP PS3 WORD ALLES MOOIER EN KAN HET GROTER WORDEN

sorry caps lock ;)

Bewerkt: door tupac
  • 2 years later...
Geplaatst:

ps2 wandt de reden is gewoon die ps3 moet even 600 euro kosten plus gta 4 tel ej winst nou dan heb ik hem dus liever op de ps2 :duh:

Geplaatst:

PC.

Maar het komt toch eerst uit op de Xbox en PS3.

Maar ik hoop wel dat het op PC gaat uitkomen.

Waarscheinelijk wel.

Geplaatst:

Gewoon op PC. Ik heb ook een PSP maar daar kan gta 4 vast niet op :N. En ik ben niet van plan om een console te kopen. Dus laat hem maar op PC uitkomen :D.

Geplaatst:

Ik ben ook niet van plan om een console te kopen, ik heb pc en een psp en vind ik genoeg.

Het liefst heb ik gta 4 voor pc en ook eind dit jaat san andreas storieas voor psp :)

Geplaatst:

iik vind dat hij op de XBOX 360 en de Playstation 3 en de PC moet komen de andere zo als ps2 en normaale xbox kan de next gen denk ik niet aan :( en op de wii :puh: succes met rijden :puh:

Geplaatst:

ps2. Ps3 is gewoon te duur en als ik mijn pc wil upgraden ben ik zo €1000 kwijt.

Geplaatst:

Ik denk dat gta 4 eerst op de PS3 uitkomt en dan Xbox 360+ PC. PSP zou ook wel leuk zijn maar ik ben er zeker van dat gta 4 daar gewoon niet opkomt, net zoals de PS2. Deze 2 consoles zijn gewoon niet krachtig genoeg voor gta 4.

Geplaatst:

ik heb ook liever op de psp omdat ik mijn andere spellen al heb uitgespeeld

Geplaatst:

Is dit nodig? Dit topic is inmiddels twee jaar oud en er is al lang bekend op welke consoles GTA IV uit komt.

:slotje:

(niet mee eens stuur een PM)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...