Crowsoul Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Sorry dat ik het hier vraag maar hier is de enige plaats waar ik me thuis voel. Weet iemand de site en het werk van Toca game-editing (Racer_S) zijn. Sinds zijn site in het voorjaar gehackt werd is van de man geen spoor meer te vinden. Hij is de beste camhack, Kmteller en trainer schrijver die er is. Zeker de NFS trainers. En das nu net wat ik wil. Een Racer_S trainer voor NFSPS. Ik hoop dat hij er zijn tijd en energie in stak en dat dit ook zal doen eens GTA4 uit komt (ooit) Bewerkt: 20 november 2007 door Crowsoul Reageren
K.O. Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Geen idee waar die site gebleven is, ik heb nog nooit van Racer_S gehoord, maar toch kan ik je helpen. Mijn gouden tip is namelijk Google. Racer_S is zo verstandig geweest zijn trainers ook op andere sites/mirrors te uploaden, zodat je ze daar nog vandaan kan halen. Zo heb je met Google al heel snel bijvoorbeeld deze site gevonden waar 2 trainers (resolution en physics) staan. Verder is het misschien handig om op een Need for Speed forum te kijken in plaats van GTAforum? Ook die heb je met Google zo zat gevonden. Reageren
Crowsoul Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Verder is het misschien handig om op een Need for Speed forum te kijken in plaats van GTAforum? Ook die heb je met Google zo zat gevonden. A ja zo ja. Wel het is je misschien niet opgevallen bij het volgen van het forum maar de beste camhack en KM teller is van Toca game editing (Racer_S) en is jawel hoor voor GTA SA En toen ik zei dat ik hem niet meer kon vinden.... Waar dacht je dan dat ik gaan zoeken was? Op de rommel markt? Zoals je merkt voel ik me een beetje beledigd. Bewerkt: 26 november 2007 door Crowsoul Reageren
K.O. Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Zeker de NFS trainers.En das nu net wat ik wil. Een Racer_S trainer voor NFSPS. Tsja sorry dan heb ik het verkeerd begrepen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.