Donwell Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ik ben weer eens bezig gegaan met Photoshop, heb een tut gevolgd en ik vind het eindresultaat er best mooi uitzien. Nu jullie nog natuurlijk. Wat vinden jullie van deze sig? Ik heb hem ook meteen als handtekening ingesteld. Iemand nog op- of aanmerkingen hierover? Zeg wat je ervan vindt, een rate is natuurlijk ook altijd leuk. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 hij is wel mooi... waar heb je trouwens plaatje vandaan? 8/10 Reageren
Rullez Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 hij is wel mooi... waar heb je trouwens plaatje vandaan? 8/10 De Signature heeft hij natuurlijk zelf gemaakt, maar de render heeft hij volgens mij hier vandaan. Als ik hier tocg post. Zal ik gelijk maar rate. Het kleur gebruik is heel erg goed gelukt. Je heb paars gebruikt als basiskleur. En dit is best wel duidelijk. Toch is het niet eentonig door de vele tinten. Wie weet had je nog een randje op je naam kunnen doen. En verder heb ik weinig commentaar. 9/10 Reageren
Donwell Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Mijn render komt inderdaad van Planet Renders, als je daar eventjes tussen de Anime sigs zoekt, vind je o.a. deze. Allebei bedankt voor de beoordeling, zijn er nog meer die even wat willen laten horen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.