supacrew Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) heey ik heb zonet gta myriad islands geinstallt maar toen werkte die niet toen heb ik gelezen dat ik eerst map cleaner moest gebruiken dat deed ik dus gta derection;heb ik gedaan klik ik op start is iets over de helfd de doet-ie: [windows error-geluidje] staat er invalid pointer operation ?? kent iemand iets?? Bewerkt: 20 november 2007 door supacrew Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Je moet het bestandje gta_int.img verwijderen en dan installer volgen , druk op newgame en geniet van een van de beste total conversion mods. Reageren
supacrew Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Je moet het bestandje gta_int.img verwijderen en dan installer volgen , druk op newgame en geniet van een van de beste total conversion mods. :'( nu komt ie niet meer verder dan 3 kwart bij het laden bij new game Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Je moet wel versie 1 van GTA San Andreas hebben he , hier kan je je GTA San Andreas van versie 2 naar versie 1 downgraden. Reageren
supacrew Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 srry had ik al gedaan maar kan ik ut nu nog eens doen?? Reageren
K.O. Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 srry had ik al gedaan maar kan ik ut nu nog eens doen?? Downgraden? Nee wat zou dat nou voor nut hebben? Van V1.0 naar V1.0 patchen? De patch geeft dacht ik trouwens dan al aan dat je al V1.0 hebt, het ligt dus ergens anders aan. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Heb je nog andere mods in GTA San Andreas staan? Zo ja verwijder GTA San Andreas , en instaleer hem weer opnieuw. Dan heb je een schone GTA San Andreas zonder mods , en dan zou Myriad Islands moeten werken als je de GTA San Andreas patch hebt geinstaleerd en als je het bestandje gta_int.img hebt verwijdert. Reageren
supacrew Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 ty denkaan henk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.