T-Designz Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Met welke progammas maken ze de credits etc. ? Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) met windows moviemaker meestal, je hebt ook nog profesionele programma's maar die moet je kopen Bewerkt: 20 november 2007 door Donald-Duck Reageren
T-Designz Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ja maar dit niet. Reageren
SummerBase Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Rustig aan, je kan dit gewoon doen met bewerkings programma's. Denk aan Windows Movie Maker, maar afgezien het feit dat de professionaliteit van het filmpje haar credits een stuk hoger ligt dan de standaard Windows Movie Maker ben ik van mening dat ze dit maken met professionele video bewerkings software en een goed gevoel voor editoren, bewerkingen en afmixen hebben. Want het geluid sluit naadloos aan op de credits, ik denk, maar weet het niet zeker. Ze hebben het naar mijn mening met Adobe Premiere gedaan... Schrik niet, dit kost erg, maar dan ook erg duur... Ook vraag ik je gelieve niet meer te dubbelposten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.