Rensch Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Wat vind men op dit forum eigenlijk van U2? Ik vind het echt een top-band. Vooral live zijn ze hééél sterk met grote licht shows en gemengde nummers van rock tot pop. Ze hebben nog steeds na 25 jaar hun eigen sound. Er zijn veel bands (zoals Coldplay) die hebben geprobeerd ze te 'verslaan'. Maar naar mijn idee is nog niemand ze dat gelukt Ze staan nog steeds aan de top. Hoger kunnen ze niet meer stijgen, ze kunnen alleen nog maar dalen. Maar ik heb er de volste vertrouwen in dat ze dat niet gaan laten gebeuren. Wel moet ik zeggen dat ik hun oude albums beter vind dan de nieuwe. De nieuwe zijn teveel gericht op 'peace and poverty.' Beetje jammer maar de nummers zijn ook nog wel mooi hoor Zelf vind ik With or Without You het mooiste Lekker rustig nummer met een prachtige tekst die men vaker meemaakt dan dat hij eigenlijk in de gate heeft PS. Ik weet niet of er al een U2-topic bestond! Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar die wilde niets vinden met U2 erin. Ik heb daarom nog handmatig gezocht maar heb toen ook niets gevonden. Bestaat ie al wel dan mag er een op Reageren
Disturbed Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Jaaaa, geweldige band Vooral One vind ik goed, maar dan zonder dat mokkel die erbij loopt te kermen. Ook New Years Day vind ik erg mooi Reageren
Sandra Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ik vind U2 ook wel een leuke band. Het leukste nummer van hun vind ik 'Pride (in the name of love)' Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ik ook vind het een goeie band maar voor mijn smaak kan egt niemand tippen aan de Red Hot Chili Peppers Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Ik vindt U2 een beetje.. ja .. net niet. Ze hebben wel een goede sound maar elke keer dat ik denk dat ze lekker gaan rocken is het weer van dat slap gedoe. The Saints Are Coming is dan wel weer goed (maar wat wil je met Greenday). Volgens mij komt er trouwens een nieuw album aan, en dat zou betekenen dat ze ook weer gaan touren. Bewerkt: 20 november 2007 door SoaDT0M Reageren
Rensch Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ik vindt U2 een beetje.. ja .. net niet. Ze hebben wel een goede sound maar elke keer dat ik denk dat ze lekker gaan rocken is het weer van dat slap gedoe. The Saints Are Coming is dan wel weer goed (maar wat wil je met Greenday).Volgens mij komt er trouwens een nieuw album aan, en dat zou betekenen dat ze ook weer gaan touren. Jij hebt het hier idd over de nieuwe albums. Ben ik met je eens Maar zoals ik in mijn post al zei: de oude albums zijn echt één en al rock ... en daarom vind ik die dus beter En idd ... ze gaan waarschijnlijk touren!!! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ik vind U2 geweldig. Heb ze 1 keer live gezien. Dat was jammer genoeg alleen in de Arena en het geluid was daar gewoon zo kut. Echt dat verpeste het hele concert. Maar ik heb alle cd's wel van U2. Vooral de livecd's zijn echt waanzinnig. Ik vind Pride (In the Name of Love) denk ik het beste nummer maar de de liveversie van Elevation is ook echt top. Reageren
Wesley Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 U2 is zeker een geweldige band. Ze begonnen vroeger met de naam: "Feedback" Dat was ergens in de jaren 80. U2 heeft echt heerlijke nummers, zoals Sunday Bloody Sunday, One, en New Years Day enz. enz. enz. Het is simpel gezegt een geweldige band! Reageren
Rensch Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) U2 is zeker een geweldige band.Ze begonnen vroeger met de naam: "Feedback" Dat was ergens in de jaren 80. U2 heeft echt heerlijke nummers, zoals Sunday Bloody Sunday, One, en New Years Day enz. enz. enz. Het is simpel gezegt een geweldige band! Ja klopt en na 'Feedback' hadden ze nog een andere naam ... maar die ben ik ff vergeten EDIT: The Hype ff opgezocht ^^ Bewerkt: 21 november 2007 door Rensch Reageren
Mirrrr Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 En laten we eerlijk zijn. Het oog wil ook wat. En Bono ziet er nog steeds zeer goed uit Dat was dan weer het enige positieve aan de Arena. We stonden wel bijna vooraan Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 U2; goede muziek Ze hebben een stijl die mij wel aanspreekt en het zijn niet van die ouwe lullen nummers. Heb wel een paar nummers op mijn telefoon/mp3 staan en die luister ik ook regelmatig. Van die liedjes vind ik 'Beautifull day' en 'I still haven't found what i'm looking for' wel de mooiere en betere nummers Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.