Venzio Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Enrique Iglesias Ahoy 07 ik ben erheen geweest en het was top ! wat vind jij van hem?? ik ga wat dingen over het concert vertelen. Aankomt 8u. Wat drinken halen stoelen opzoeken en naar een dj luisteren en ondertussen al 3 mensen flauwgevalleb 20.15 Enrique Begint Special In het midden meiden gillen en openeens kwam hij naar boven en begon tezingen naar een paar nummers nodigde hij mensen op het poduim uit en wat alchool gedroken en weer een nummer 22.30 Tired of being sorry hij ging dat nummer zingen en daarna Do you know ! het spoote confettite uit canone je zag hem niet meer toen was hij weg hij kwam weer terug nodigde iemand uit die was 1.90(een vrouw) en hij gong hero zingen 23u. Concert afgelopen helaas afgelopen Ik zal nog wat filmpjes plaatsen en wat vinden jullie van hem? Reageren
Rensch Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ik vind Enrique leuke liedjes hebben maar hij heeft een enorme zeikstem Dat gekreun van hem ... op den duur denk ik echt: gast, zing us een keer ipv constant te kreunen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.