Da Master Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Als ik met IMG tool wat in anim\cuts.img zoek kom ik .ifp files tegen. Nu is mijn vraag: Hoe open ik deze bestanden? Alvast bedankt >>> Door HerrieM: Lijkt mij een ideale vraag voor het Modgedeelte van ons forum.<<< EDIT: Omdat mijn post verplaatst is zal ik even zeggen dat ik het heb over een IFP bestand in Vice city Bewerkt: 20 november 2007 door Da Master Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Als ik met IMG tool wat in anim\cuts.img zoek kom ik .ifp files tegen.Nu is mijn vraag: Hoe open ik deze bestanden? Alvast bedankt >>> Door HerrieM: Lijkt mij een ideale vraag voor het Modgedeelte van ons forum.<<< EDIT: Omdat mijn post verplaatst is zal ik even zeggen dat ik het heb over een IFP bestand in Vice city .IFP zijn de animaties, zoals hoe je iets erin stapt hoe je wapens vast houdt op motors. .IFP zijn importbaar in 3ds max, heb je nooit met 3ds gewerkt dan is dat ontzettend moelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.